16 May, 2006

hanyer jauhari mengenal manikam..

waaa... hari nih benda pelik bin ajaib tejadik.. dan menakjubkan jugak laa.. gua rase gua dah kasik ulasan pasal nih kot.. mungkin ade yg igt pasal pesahabatan gua ngan warden atau ketua flat kat umah gua nih... mungkin ade yg dah luper kot.. kepada sesape yg dah luper tuh baik gua flash back balik ke bulan november.. giler btul.. bulan november tak masuk tahun baru pun lagik... tapi kalo ade sesape yg nak flash back tuh bole klik kat sini : [ flash back ] -> ok !!! acam.. at least buang skit mase korang yg byk lagik nak dibuang hari nih kan.. heheehe ade jugak gua rase yg tak cukup mase nak dibuang cam kengkawan yg lain.. jadik utk memudahkan proses menyegarkan minda tuh gua kasik sisipan (che.. wah) menarik nukilan gua itu jam...
kat blok gua nih ade ketua flat laa kire.. bapak garang cam sial.. tapi gua buat jugak muka selamba jumpa die utk dapatkan barang.. aper laa.. dah laa die black.. die tatau ker gua kat hati nih pun black.. sebab tuh laa nama gua whitecokelat.. die tatau kengkawan gua semua black.. kekeek.. bukan 2 org ajer.. satu abang satu adik...
lepas dari kes tuh gua ade citer jugak yg semua dah kembali ke asal.. yg akhirnyer kitaorg jadik member.. bemula pada gathering utk merayakan tahun baru.. biaser laa gua rase kalo dah in-da-blood tuh mmg camtuh.. tak caya tgk skit cite cite omputih yg kalo ade mat saleh kewl (8 mile cthnyer) mmg amik mase skit utk dpt acceptence.. hehehehe.. jadik lepas tuh gua dah member baik laa kire... tuh pun gua rase sebab kitaorg pegi gathering new year tuh..

kemaner agaknyer hala tuju gua nih kan.. ok laa.. hari nih ade meeting sesame penghuni sebab kitaorg kena pindah keluar.. gua cam biaser dah selamatkan diri dulu ngan mendapatkan apartment lain.. bahkan lagi dekat.. gua rase dah citer kot.. kalo gua tak cite lagik ckp lor.. nanti gua citer.. pastuh dlm meeting tuh semua org luahkan rase dan cadangan aper nak buat.. gua relak ajer.. tapi gua tanyer jugak bole masuk umah baru gua awal ker tak bole.. tapi gua ckp time tuh gua tak terima lagik offer.. tgh pike pike.. lepas abis bincang bincang.. diorg nak bawak ke depan pebincangan dptkan umah luar.. gua seperti biaser tak perlu sbb gua dah ade umah.. heheheheh

tapi pekara ajaib jadik selepas tuh.. abis ajer meeting tetiber member hood gua nih dtg kat gua dan dgn penuh concern dari satu rumpun yang same.. kakakakaka.. ckp kat gua suruh terima offer sblm jadik cite panjang.. bebetul die risau dan tak care.. maklum laa kitaorg black nih minority.. selalu kena main.. all the sufferring.. kakakakakaka... melampau plak gua.. nway.. terus gua rase bole tahan jugak laa daripada gado gado dulu sekarang dah jadik one nation under god.. kakkakakaka..brotherhood nigger.. nampaknyer gua mmg whitecokelat sial... white boy wit cokelat falva.. kakakakkaa.. pls stand up .. pls stand up...

3 Comments:

Blogger keylink said...

kakaka, lu ade masa lapang tak? lawatlaa blog khairul nizam....

7:31 PM  
Blogger botakz said...

giler arr bai.. lu dah making clan dah.. saper nama kepala kat saner..? maner tau gua kenal ker.. kakakakkaka... bai.. gua rasa lu dah start kena blajar camner nak 'rap' sial.. baru ler
"You better lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime yo "
huhuhuhu. gua suker mat lagu nie..

by the way.. lu lawat ler website si khairul nie.. gua rasa dia ikhlas nak kawn ngan lu .. wakakkakakaka

8:10 PM  
Blogger princessGarnet said...

cepatla lawat terhangat di malaysia.nanti kita kaya bole baya hutang ahahahahaaha jgn lupa sistem menjana wang secara automatik.botak,ko pon suka kut menda ni agaknya akakakaakakakakakakakaa

5:10 AM  

Post a Comment

<< Home