04 May, 2006

malaysia ker nih?...

akhirnyer selepas beberapa bulan kat sini gua merasakan betapa betulnyer ckp ckp sorg senior lecturer yg gua jumpa last time die dtg malaysia utk education UK.. nama mamat nih eric cooke.. die citer gua bahwa tak yah risau laa dtg southampton nih.. cam malaysia ajer.. member time winter pun pakai kemeja sehelai ajer.. gua pada mulanyer cam rase poyo plak biler die ckp gituh.. pastuh setibenyer gua kat sini rase nak maki member pun ade jugak.. dlm minggu petama 2 kali gua jumpa die dan ade borak borak skit sebab die ade igt muka.. cam biaser die tanyer gua pasal camner nak adapt dan soalan soalan lazim yg ditanyakan utk org yg baru sampai laa....

takde plak gua nak ckp kat die yg die tipu gua sebab mase time tuh nak masuk winter gua tgk mmg die pakai kemeja ajer.. jadik die tak tipu gua laa secara tak langsung.. mungkin tipu setengah kot.. kakakakak.. tapi gua rase mmg tetipu ajer laa sbb bukan setakat kemeja sehelai.. tapi 2-3 layer pakai sebenanyer utk mengcover kesejukan udara kat luar.. sampai laa hari nih... iyer hari nih cuaca kat luar 22 darjah.. ish ish ish... gua tak perasan sebab gua stay umah mengabiskan paper gua yg cam tak abis abis.. kalo ikut pattern keja kat malaysia dah bole kire nak tebengkalai ajer.. tapi ini serius jadik kena pakse jugak siapkan.. kakakaka....

gua tak plan pun nak keluar.. tapi sebab super ngan gua nak kasik susun skit text supaya tak nampak beterabur dan cam cite keleng.. maka keluar jugak laaa gua.. dgn selamba deknyer gua hentam pakai tshirt dan mmg sangkaan gua sgt betepatan.. mmg panas cam dekat malaysia pkl 10 - 11 pagi.. ish ish ish.. gua siap bepeluh lagik nak tunggu bas.. nampaknyer tempat nih mmg tak jauh beza rupenyer.. at least faktor cuaca dah tak berapa memainkan peranan utk menyebabkan gua rase overseas.. gua tepike jugak kalo ujung spring cam ginih mat saleh pakai skirt ngan baju seksi.. ada ka biler tiber time summer yg lebih panas diorg pakai kulit ajer.. kakakakakkaa.. nampaknyer sungguh meriah kalo gua masih bujang mencuci mata.. tapi sebab dah kawen nih.. nak cuci bole tapi jgn laa sampai abis sabunnyer.. kakakakakakaka.... buat julung julung kalinyer gua bepeluh mase tunggu bas.. kakakaka... panas sehhh !!!

1 Comments:

Blogger Zan said...

ahaks..... sabun di bilik mandi. Oii Jeego, nak kene lempang ke ?

11:50 AM  

Post a Comment

<< Home