01 May, 2006

2 hari lepas = 135 hari

nampaknyer gua mmg kesibukan sepanjang minggu ini hendak mengejarkan tarikh hantar paper iaitu hari ini.. yg kelakanyer gua masih lagik tak siap.. mukakakakakakaka... di antara super gua yg cerewat dan sgt particular ngan keja keja nih.. semua menda kena teliti dan keadaan gua yg sedaya upaya mencepatkan proses pembelajaran dgn peralatan pecuma nih.. maka sepanjang hari nih yg sepatutnyer menjadi set terakhir atau do or die.. betuka menjadi medan pertukaran emel yg tak berhenti henti dan proses pembelajaran plak pada gua.. amik ubat baru ko tau bukan senang nak keluarkan paper yg nak publish pun kena baya.. puhh.. dah abis segala peluh baik betina atau jantan keluar.. rase nak putus ase memanjang ajer.. apertah lagik setelah behempas pulas hampir 5 hari nih, dgn sedih nyer gua melaporkan masih lagik tak settle.. cinabeng tul.. baru igt nak besuka ria gelak guling guling besok.. aaaaaa... tapi ngan baik hatinyer super gua mengatakan anta satu hari lagik lambat pun tade hal.. takde aper nak dikecohkan pun.. gua tak sure laa pasal tuh.....

mungkin ade tanyer nanti pasal 135 hari.. aper yg 135 hari.. hehehhe.. 2 hari lepas gua semangat nak citer.. tapi selepas 2 hari selepas 2 hari tesebut macam takde semangat.. apetah lagik kepla gua masih lagik sengal... dari pagi tadik tak mandi.. muahahahaha.. maklum laa keja tanpa henti.. semalam tido sekijap saje bangun terus mengadap.. malam nih pun begituh juga.. tapi gua ttau laa besok camne citernyer sbb mmg gua ade meeting mingguan besama super.. tapi sebab keadaan cam huru hara lagik nih so tatau peciter.. kalo semua thumbs up.. bagus jugak laa.. cumer kepla gua yg tak larat nak pike rase cam nak temuntah ajer nak menaip plak.. kalo taip menda mengarut cam blog nih takper.. kalo korang power kasik kire laa skit dlm 135 hari aper magik bole jadik.. kakakakka...

sesape yg teka gua dpt anak tuh.. salah jugak.. itu tak sampai pun 135 hari.. tak sampai 100 hari pun.. in fact gua harap sampai 60 - 70 hari.. risau jugak keluar awal awal nih.. bukan aper rase cuak tuh mmg lebih.. kakakkaakka.. tapi yg bagusnyer dekat dekat time tuh kena set plak tarikh viva atau peksa lisan kecil kecilan utk make sure gua tamat belaja tahun nih.. bukan aper mat saleh nih tak bole jumpa matahari.. jadik biler summer dtg bulan 7 semua org nak jadikkan tempat nih padang jarak.. semua nak blah melancong utk dptkan lebih matahari.. bagi gua plak.. time tuh tok sah citer laa.. bemula laa satu lagik bab dlm idup gua.. excited ttp excited.. bole dikatakan tgh ke ujung tahun nih mmg byk pekara dasar akan tejadi... pekara pekara yg ubah idup.. pekara mase depan dan dlm 135 hari lagik.. pekara mengubat rindu.. wuhuuuu......

1 Comments:

Blogger Sue M. said...

135 hari lagi nak balik ke?

i'm trying on my new pair of RIVALs rite now.. baru dapat setelah sekian lame!! saya sangat berpuas hati! terima kasih mr. & mrs. kenit! =)

8:52 AM  

Post a Comment

<< Home