15 May, 2006

6 botol tak cukup?...

hari nih buat sekian kalinyer gua tepakse begerak ke wilayah arab utk mendapatkan bekalan sos bulanan (6 botol).. kakka.. gua rase bukan bulanan tapi 2 bulan sekali kot.. baru gua seda betapa beratnyer nak mengangkut botol sos nih rupe rupenyer.. sebenanyer malas jugak nak pegi wilayah arab nih sebab bole tahan jauh jugak laa.. lagipun lepas tuh org rumah mahu gua pegi asda (giant aaa lebih kurang) utk dptkan sesetengah barang lagik.. jadik nak pegi sane pegi sini tuh tak berapa gemor laa plak gua sebab jaraknyer takde laa dekat bahkan lebih jauh dari sekangkang kera rasenyer.... tgk jugak size keranyer.. kalo size king kong.. yg bapak segala kera tuh pun gua rase bukan sekangkang jugak.. kalo korang amik measurement king kong dlm movie king kong yg baru nih laaa....

aper pun gua turutkan jugak kehendak org rumah gua yg nak masuk ujung ujung bulan.. kalo nak disamakan ngan org nak kawen.. sekarang kire dah tinggal 2 minggu lagik laa.. penin kepla jugak laa kalo baju tak siap siap lagik... camtuh laa lebih kurang.. gua pun tesedar ade beberapa menda yg takde lagik yg perlu disediakan.. kalo bole sblm bulan depan sebab bulan depan gua igt nak duduk memerap ajer kat umah ajer.. maklum laa dah sarat sarat begituh takkan nak kehulu kehilir.. gua kat sini dah laa takde keta jadik susah plak kang ape ape jadik.. jadik baik duduk besedia ajer kat umah.. heheheheh...

balik ajer dari misi gua mencari bahan mentah terasa laa tensen nyer sebab bus bapak penuh.. aduhaiii.. budak budak nih tak biler ntah nak berambus kasik enviroment selesa skit.. cisss.. tapi takper dlm 2 minggu lagik diorg nih dah peksa pastuh semuanyer becuti panjang jadik mungkin time tuh abis kosong laa tempat nih.. takde laa nak peruk peruk cam sekarang nih.. sepanjang pejalanan nak balik umah tuh byk jugak gua tepike pasal nak dpt anak dlm sebulan setengah lagik nih.. ish ish ish.. gua rase jalan paling sempoi sekali ialah buak deek ajer cam gua nak kawen dulu.. nanti kalo kite pike pike pening kepla laa plak.. risau ajer tak bagus jugak.. mungkin kalo kite lek lek jek pastuh ikut ajer dari sehari ker sehari kite lebih relak skit.. itu laa jalan yg gua ikut.. hehhehe.. sedar sedar nanti tak payah penin penin dah sampai time.. automatik jadik ready.. aper pun dlm sebulan nih nak kasik persediaan akhir sebelum tibe waktunyer...

2 Comments:

Blogger botakz said...

giler arr bai.. lagik sebulan lebih lagik yerk.. pastu dah leh join ler geng2 bapak bersama Azan.. wakakakkakak..pastu Haris plak join.. gua lek2 jek dulu mat.. banyak misi.. kakakakakakak..
anyway, jaga ( bini + baby )lu bebaik.. bai.. lu dah ader nama ker untuk anak lu.. kakakakkaka.. giler bai.. alang2 ngah demam2 nak World Cup nie, selamba Mohd. Ronaldinho bai.. wakakakakkaak

11:37 PM  
Blogger kenit said...

kakakaka... mohd. ronaldinho kepla lu.. dah rajin balik nampak.. camtuh aa baru komuniti cyber bole maju

3:31 AM  

Post a Comment

<< Home