27 April, 2006

mesin rumput?..

awal bulan hari tuh bkn main indah lagik rumput rumput tumbuh kat sini.. yg gempaknyer rumput diorg nih ade bunga laa plak... tekejut jugak gua.. bukan bunga lalang.. tapi bunga biaser.. infact beberapa kali gua main bola minggu minggu nih rase cam tak best plak sebab pijak pijak rumput... emmm.... patut laa diorg kat sini golek golek sambil bebaring kat rumput nih... sebagai cthnyer mase gua ke london minggu lepas tgk sedap ajer diorg nih begolek sambil bebaring.. matahari besinar elok tepacak kat kepla.. diorg nih bukan main suker lagik.. gua rase mmg riuh sekampung kalo tgk matahari tepacak camtuh....

nampak cam pemandangan di taman klcc waktu ujung minggu tapi tolak pelakuan sumbang.. nanti kejap mmg ade pelakuan sumbang tapi kat sini pelakuan sumbang mmg nampak cam normal ajer.. jadik takde laa nampak cam janggal semacam.. sekarang plak kat ujung ujung bulan nih.. sebab rumput diorg dah panjang panjang giler gua tgk diorg nih sebok sebok plak memotong rumput.... kekeekkeke.. cam menjadi rutin plak diorg nih.. menjadi ritual keidupan dlm keidupan 4 musim kot rasenyer.. tunggu musim bunga.. tanam bunga bebanyak.. pastuh kasik projek garden.. pastuh tgk plak musim luruh.. semua menda gugur pastuh biler winter plak semua menda tuh mati utk diorg mula balik... aper benda gua ckp nih.. gua pun takde motif sebenanyer.. kakakakakkaa....

baru hari nih dpt emel repot 9 bulan dah nak due.. dah kena set time utk submit pastuh mini viva die sekali.. gua pun takde laa perasan dah nak masuk 9 bulan.. die kire sebundle laa semua yg mula bulan 10.. tapi gua kire kire baru nak 7 bulan.. prepare awal awal kot.. jadik ade jugak significant event sebelum pecutian panjang gua.. heheehe.. berite baik.. gua dah mula dah aktiviti utk pecutian panjang.. jgn luper tune in blog gua yg besssttt nih utk maklumat terkini.. kui kui kui... ape pun sblm sampai time tuh jom sesame memotong rumput.. nasib baik umah gua takde garden kalo tidak musti gua rase nak ber-garden jugak...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home