08 May, 2006

same old same old? sama tua sama tua...

btul btul.. nampaknyer keadaan sudah skit slow sekarang.. sebenanyer start minggu nih semua menda slow skit.. apertah lagik setelah gua behempas pulas sepanjang 2 minggu nih nak menyudahkan paper yg bebulan dah tetangguh.. tapi sebenanyer jadik ker tidak masih tatau... sbb gua tau gua dah kasik kat super gua yg juga co-author paper tuh.. jadik die laa kire kasik finishing touches laa kire.. tapi dah 2 hari nih selepas gua kasik semua menda tulisan gua.. yg gua rase takde laa saintifik semacam diorg tulis.. tapi member senyap ajer.. tade emel tade aper.. die nih orgnyer super busy jadik kalo die dah senyap nih maknenyer die dah fokus menda lain.. jadik gua ade sepenuh konfiden merasakan mungkin tak keluar hasil nukilan gua nih.. cisss.. at least gua tulis blog hehari publish pun bole.. akakakkakkakak....

tapi yg lebih tak bestnyer lepas ajer abis.. lepas ajer segala kesibukan tuh reda.. rase cam boring semacam plak.. boring kembali menyelusup kalbu laa plak... lagik lagik biler mengenangkan rata tata bebudak nih tgh sibuk nak planning peksa pastuh semuanyer beduyun duyun balik malaysia cuti lama.. ish ish.. rase cam tak berapa bes laa plak.. maklum laa org semua nak balik... gua ajer teruskan keidupan kat sini... heheheh... lagipun gua rase summer nih summer yg sgt panjang... mane taknyer.. byk event event istimewa nak jadik... tak saba pun ade jugak tapi kekadang nak relak relak dulu laa.. seram jugak nak meneroka keidupan baru nih.. kalo lek lek jek dulu plan slow slow pun bagus.. hehhehee..

tiap tiap kali gua jejalan sekarang menyaksikan betapa besnyer mat saleh nih golek golek bebaring kat rumput.. bukan main lagik seronotnyer.. gua dalam hati takde laa seronot sgt.. rupenyer lepas abiskan byk masa dan tenaga sepanjang 2 minggu nih biler dah reda rase laa betapa slownyer keadaan kembali.. slownyer kembali tuh lagik senang dirumuskan sebagai boring.. kakaakakka.. boring boring.. tuh laa biler time dah slow skit camnih terasa laa balik betapa tak seronotnyer tinggal kat tempat org nih... tgk muka muka ceria budak budak nih nak balik.. lagik laa.. tapi takper.. sabo tuh byk hikmahnyer.. lagipun sebulan dari sekarang keadaan akan menjadi lebih meriah.. pekara pekara yg tebesa dan mengubah idup punyer geng.. sementara nak sampai situh.. menonong ajer laa meneruskan rutin keidupan yg tak de laa meriah pun kat sini.. kekekekeke...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home