24 April, 2006

musim bunga - ep II

hari nih mula aktiviti awal.. walaupun selalunyer mmg cam awal mula aktiviti pun sbb org rumah gua pegi keja.. tapi rutin sebegituh baru bemula hari rabu dan kamis.. jadik tak berapa nak adjust.. tapi min dah appointment jadik kena laa patuh.. customer always right laa katakan.. maka dlm 0930 camtuh dah mula laa diorg nih bekenalan.. salam salam dan mencari pot pot utk begamba dan plan aktiviti harian diorg.. tak lama sampai time semayang jumaat ajer.. cukup laa utk menangkap 600 keping gamba... budak budak nih cam pemalu jugak.. gua tatau camner laa rupenyer gamba gamba diorg yg akan dibubuh kalo dibubuh kat sini... tapi sedap mata mentgk walaupun bebudak nih cam segan semacam ajer.. kalo gua dah taboo dah... tak caya.. tgk ajer laa gamba gua dan photographer semase sedang sessi pengambaran.. kakakakakakakak



bole tahan jauh gua bejalan ngan rombongan begamba bebudak nih... jauh woo.. sampaikan gua sendiri tak sampai hampir majoriti tempat yg diorg pusing pusing nih.. in a way bagus jugak laa sebab gua bukan sahaja gua dpt lelepak ngan member tetapi gua sendiri dpt meluaskan pemandangan dan menambah ilmu tentang tempat kediaman gua... takde aper yg happening pun tapi byk jugak laa area area yg cantek rupenyer.. dan sampai jugak laa ke pelabuhan.. kekkekkekeke.. kalo pike pike balik pun berapa kali ajer laa gua pegi pelabuhan klang.. kire ok jugak laa gua dah 2nd time pegi port.. cumer this time lebih up close n personal.. sebab 1st time tgk dari jauh ajer.. tuh bole kire sampai jugak ker.. emmm tak kot sebab kali nih dpt tgk feri lagik beb.. gua tatau pegi maner laa tapi menarik jugak laa kalo dpt naik satu hari nanti.. kekekekeke.. tatau biler laa tuh tapi bole tahan jugak laa meriahnyer.... walaupun biaser laa slow bapak naik kapal.. tgk kapal kapal kat tepi laut nih rase cam best plak bagi gua.. mungkin sebab gua sendiri 1st time sampai area nih kot....

sekali lagik.. tak byk yg tejadi sebab mmg tade aper yg tejadi pun.. kitaorg lepak lepak the rest of da day menantikan ketibaan bas ekspress min.. pkl 640 camtuh.. yg gempaknyer tak payah nak pegi jauh jauh.. amik kat university same cam mase diorg memula sampai dulu.. jadik kalo sesape nak turun tuh bole laa bagitau gua nanti bole gua belikan tiket cam tetamu gua yg petama nih.. best jugak laa kalo ramai org nak dtg lepak.. best jugak kalo ade lebih hari dpt lepak ngan min dan isteri.. tapi malangnyer diorg pun on tight schedule.. tapi yg bagusnyer mmg secara tak langsung dpt extra days sbb diog balik sunday memalam.. jadik sabtu ade mase.. dari 1st day lagik secara tak sengaja plan laa satu hari lagik kitaorg lepak.. kali nih kitaorg plak turun ker london lepak saner.. walaupun ade plan utk turun minggu depan (dah ade tiket pun) tapi mmg bukan selalu ade kengkawan datang ke tempat gua.. maka tak salah laa kite melawat plak diorg.. in fact rase teharu laa utk petama kalinyer ade org nak datang ke sini.. cam yg gua lawakkan.. kalo ade dinding tetamu atau guest book atau wall of honorary.. nampaknyer min + effa laa entry petama benda itu... puhh... musti dasyat.... akhir kata :


0 Comments:

Post a Comment

<< Home