04 June, 2009

lets get it started...

setiap hari sekarang nih gua bangun tido mengadap email rejection ajer... nanti jap salah tuh... setiap hari nih sekang nih biler mase gua ade time nak tido dan bangun tido keja gua mengadap email reject ajer... gua rase lepas dapat 8 emails rejection this week alone... i think i get the message big guy... i am slowy beginning to accept my fate.... its not a biggy... lagipun u've already given me so much.. i understand that.. so no complaint here... they so when u r down... u will start to talk in english.... i don't know who "they" are... but there is some truth in that... kekekekekekke.... buat lawak aje geng.... i'm not in any positions to be down pun... although i feel like killing myself trying to quickly make all these corrections... tapi selain daripada perangai anak gua yg mengamuk malam malam tanak tido sbb nak manja manja tido sesamer dgn die sepak umah macam tongkang pecah lepas main play doh.. gua takde laa komplen byk..... tensen jugak tgk abis semua kaler play doh die campur sesuka ati.... aduiiii... aper pun gua rase skang nih dah tak byk yg gua ble buat.... it seems org org yg nak kasik gua phd pun dah tak byk ble buat jugak.. target gua utk at least pegi graduation ceremony mungkin tak kesampaian sbb ader org anjing sakit laa.. ader org nak marking paper peksa tak abis laa.. ader org dah berabuk draft baru laa nak baca .... tapi itu semua bole gua elakkan kalo gua pro-aktif dari bulan 3 lagik....

pegi anta proof-read sane sini ker.. tapi gua pun malas giler igt hari hari nak pegi camp nou manage team gua ajer... sampaikan gua pun baru baca balik amenda yg gua tulis... safe to say.. lagik baik gua delay betulkan daripada kena bambu minggu depan.... kekekekekekkkeek.... anyway.. like a good sport... kalo gua tak dapat attend graduation gua rase lagik elok gua takde kat sini time graduation.... kekekekekkkeekek... nanti kejap... that is not good sport... tapi bitter sebitter lbj setelah kena whoop ass dgn deeewight minggu lepas... nampak disebalik clean image yg cuber dipertontonkan kepada bebudak fanboy king james... teserlah jugak perangai buruk yg skit... to be honest.. kalo org whoop ass gua time main aper aper gua tonyok jugak.... tapi disebabkan sportmanship yg jituh walaupun tak jituh u have to give props where prop r due... aper pun hari nih final start... menemani 3-4 hari yg sunyi time gua buat keja memalam..... kb bean mamba better show up .. kalo tidak buat membazir 3 - 4 jam mase gua yg patut diperuntukkan oleh benda benda yg lebih bermanfaat... dlm erti kata lain chapter 4 and 5.... kekekekekkekekekekekekekekekke

gua rase dah lama teperap duduk umah aa.... probably its time to pay nike outlet a visit... gua pike itu hari kalo ade sample sale mmg sedang elok laa.. sbb gua pun dah nak balik.. tatau biler lagik nak merasa sample sale... kire menutup tirai laa.. tapi biler mentgk-kan akaun bank gua yg 0 ringgit dan 0 pound agak sakit jiwa plak nanti kalo pegi.... ermm entah laa... financial kronik... phd pun takde lagik... keja pun takde jugak... ermmm patut time time camnih la org kata elok balik kampung tanam jagung.. at least biler tanam jagung tak payah laa beli jagung 1 pound 2 tongkol kat asda.... kekekekkekek... ermm nampaknyer gua kena keluar jalan jalan aa skit .. dah lama sgt duduk kat atas kusi gua nih sampaikan bontot gua pun dah ble tahan sakit... maklum kusi nih pun dah 3 tahun.. sampaikan span die pun dah leper dah... puhh lama tuh... 4 tahun kat sini pun dah lama... mungkin sbb tuh aa gua dipakse balik.. mungkin agaknyer mase gua beli keta nanti ade org tetinggal 2 juta ringgit kat boot keta yg gua beli tuh.... kekekekekekek... apsal plak 2 juta.. sbb 2 juta lagik byk dari 1 juta... tapi apsal tak 10 juta ker.. 100 juta ker..??? sbb tak lojik aa.. mane cukup nak selit lebih dari 2 juta kat tempat taya spare... hhehehehehheehee....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home