28 May, 2009

apekah kerja kuuu ????

direct laa tuh.. sebenanyer takde keja.... kekekekkeke... walau pun 2 minggu kebelakangan nih agak sibuk skit buat pembetulan last minute super gua yg gua rase tak betul sgt pun... tapi gua seperti biaser pasrah.. org suruh buat gua buat.. org suruh tuka gua tuka sbb time time sekarang nih.. disebabkan masa yg dah suntuk gua pun malas nak pike panjang... kemaner laa peginyer 3 bulan mase yg bgituh byk gua tak buat aper kat umah tapi tak dapat aper aper feedback dari super gua tuh pegi... relak relak.. skang bukanyer masa nak bagi alasan tapi masa utk see it thru.. tinggal dalam 2-3 minggu ajer lagik utk semuanyer berakhir.. mungkin ade jugak yg tertanyer tanyer aper kejadahnyer gua buat sekrang nih tak abis abis lagik... mungkin ade jugak yg tertanyer tanyer status sebena gua.. jadik ade elok gua amik kelapangan masa gua nih utk cerita... ekekkekkee.. lagipun gua pun turut rase nak temuntah jugak tgk tulisan skit punyer byk kat kertas nih.. kalo memberikan erti takper jugak.... heheheheheheehhe....

sebenanyer dalam minggu lepas gua sudah dikehendaki balik dah.. memulakan perkhidmatan... tapi itu laa kan gua sendiri pun malas nak balik.. jadik sememangnyer hari tuh belalu pergi begituh saja.. tapi sbb tiada tekanan dari luar.. sbb kalo time tuh gua dah abis belajo takper.. tapi malangnyer kemalasan super gua membuatkan gua tak abis belaja lagik... sbb kalo bebetul nak kire laa kan bulan 3 hari tuh gua dah abis belaja dah... memula igt anta bulan 3 sbb nak ade 2-3 bulan betulkan aper yg tak betul.. tapi kalo laa sebenanyer 2 minggu ajer yg diperlukan mcm sekarang nih baik awal awal hari tuh pegi betulkan pastuh buat viva.. gerenti time nih gua duduk lepak goyang kaki.. melebihkan lagik kegoyangan kaki gua yg sudah sedia goyang nih.... tapi tok sah cite menda dah lepas... ini bukan undang undang tubuh negeri perak... kekekekkekeke... jadik disebabkan gua sedia menyedari kemalasan super gua nih.... campur kesibukan tapi tuh nak kasik sedap citer ajer... gua pun kasik laa chance kat die.. ckp tade hal kite plan slow slow janji sblm abis bulan 6 gua dah dpt phd.... tp kalo korang perasan tinggal 1 hari lagik kan bulan may... jadik susah tentu laa tak tecapai.. btul tak... kekekekekkekekekke

tapi time tuh gua pun tak push push die... gua pun tak suka org push gua.. jadik gua pun tak suka push org... tapi sbb utamanyer time tuh gua pike biar laa lambat skit buat viva.. at least gua ade peluang nak dapatkan keja... tapi walaupun keja masih blum dpt.. tapi sbb nak masuk bulan 6 nih ade skit tekanan yg bebeza plak... tekanan dari pihak yg kasik duit tanyer gua biler laa nak balik nih... kekekekekekkekekke... jadik secara tak langsung daripada kitaorg nak lengah lengah itu hari ini sudah telebih lengah laa plak kan... jadik skang masa sudah agak ketat... sbb gua pike kalo tetiber gua dipakse balik tanak laa balik tak jadik doktor lagik... kalo kena pakse balik paling koman kena laa ader dr. kalo tidak kan susah jadik nyer.... maka disebabkan sudah ade skit desperate skang nih.. maka suka tak suka sudi tak sudi kena jugak laa kitaorg buat viva dlm bulan 6 nih... sbb gua dah ckp gua balik laa bulan depan biler gua dah abis... kekekekekekekek... padhal tatau lagik abis ker tidak... jadik aper pun plannyer nak pastikan gua selamat didoktor kan sblm kes kena pakse balik jadik.... kalo tak kena pakse balik takper... tapi kalo kena pakse balik tanak laa jadik drama minggu inih plak...

jadik mcm itu laa... memula kitaorg plan 1hb 6.. tapi ade skit lagik menda nk kena buat.... jadik utk alang alang mane laa tau ble lepak sampai konvo.. extend plak sampai 15hb..... so far itu laa tarikh gua patut diselamatkan... tatau laa kalo kena bawak pegi mahkamah... pastuh dah menang besoknyer ble plak tak menang lagik... itu citer lain laa gua igt.. hehehehhehehhehehe... aper pun skang gua punyer plan nak kasik settle satu satu menda dulu la.. baik gua selamatkan doktor gua 15hb nih... pastuh aper nak jadik jadik laa gua igt... kalo untung sabut timbul.. tapi kalo utk sting tenggelam laa die nampaknyer.... tapi walaupun tenggelam at least dah tecapai laaa aper yg patut dicapai.. walaupun tak tercapai... gua pun dah malas nak mencapai... capaian data... kekekekekekekkke... gua ttau nak optimistik ker tidak... aper pun biler sampai 15hb gua harap semua smooth... tatau laa aper yg smooth tapi harapnyer smooth laaa.... kalo nak capai kasik sampai... gua harap 15hb semua cun.... pastuh gua harap ade pelawaan utk ditemuduga.. kalo bole 5-6... pastuh itu pun cantek.... pastuh tulis surat ckp tanak balik .. mintak kasik chance aaaa utk mengharumkan nama negara.. chee lawah.. itu pun cantek... pastuh balik kejap becuti... pastuh org rumah gua selamat beranak... pastuh kitaorg masuk umah besar skit.. pastuh org rumah gua sambung keja.. pastuh gua pun keja cantek daripada 5-6 sessi temuduga tadik... pastuh kat malaysia masih dibayar gaji... cantek cantek belaka laa... tapi sbb gua pun dah 29 tahun idup kat dunia nih.. gua tau yg cantek cantek dan cantek dan cantek punyer kes nih mmg susah nak dapat.. itu laa hakikatnyer.. cumer gua harap menda menda cantek yg utama dan patutnyer cantek.. tetap cantek... gua pun rase cam dah penin plak nih... ckp CANNNNTEKKKKK....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home