21 May, 2009

can u turn it on or off on-demand ... ???

yup... its the nba playoffs week.... dah sebulan dah sebenanyer pun.. tapi gua seperti biaser tidak memberikan perhatian awal awal ... tapi mase lakers jumpa rockets... kena jugak laa bagi perhatian sbb tak semena-mena rockets bawak lakers sampai game 7..... gua igt bole settle kan camtuh ajer... lagik lagik lepas game 3 biler yao ming injured.... tapi tak jugak rupenyer... pastuh mula laa debate samada lakers yg kuat giler pada ketika ini bole ade hari nak main... ade hari macam tanak main.... kire kebanyakkan pundit pundit nba mempersoalkan kredibiliti team lakers nih... dgn tak sengaja pekara ini dilihat sebagai disrespectful plak kepada league nih.... in general.... gua tak bole nak komen..... walaupun agak sukar utk gua sendiri terima.... tapi lepas mike... lepas ray... gua susah nak tgk beyond kb24.... he is.. without a doubt player kegemaran gua.... biarpun di-overshadow oleh case rape die kat colorado itu hari... kekekekkekekke.... in fact walaupun tak secara rasmi.. tapi utk mengofficial-kan favoratism gua nih sampaikan sekarang gua pun dah mula mengumpul kasut kasut kobe.... dan so far walaupun kobe III yg gua pakai 3 minggu lepas menyebabkan kaki gua tekehel sampai bengkak cam kaki akagi... tetap merupakan antara kasut ball tesedap gua pakai sejak kebelakangan nih.... tinggal nak beli kobe IV ajer nih takde lagik duitnyer....

itu hari gua igt mase org rumah gua nak belikan hadiah bday gua tahun lepas dah jugak gua suarakan hasrat nak kobe IV tuh... buat ID laa dgn kaler sendiri dan tag sendiri.. lagipun gua pike kalo nak kena balik terus dapat jugak laa merasa order nike id sendiri .. sbb kat asia tenggara tak dapek bai.. kecuali kat jepun ajer tak silap gua... tapi malangnyer hasrat gua tak kesampaian plak.. kekekekekekkek.... org rumah gua seboleh bolehnyer mmg tanak bagi hadiah aper yg lu nak... die mmg pelik sebegituh... jadik gua igt pasnih kalo ade aper aper gua nak.. gua ckp gua tanak musti dapat.. kekkekkekkeekek... tahun lepas mase celtic jumpa lakers pun gua harap lakers menang.. walaupun dalam pada masa yg sama gua harap ray ray main giler gempak dalam setiap game yg celtic patut kalah tuh.. kekekkekekkek... tapi itu laa gua secara tak langsung selalu pike gua pun ble gituh... biler masa nak buat bebetul... biler masa tanak tak payah aa buat betul betul.... kire kalo perlu siapkan menda pull all nighter.. tapi sebaliknyer di masa lain lepaks ajer tak buat aper.... adakah kalo camtuh gua pun secara tak langsung men-disrespect menda menda yg gua buat tuh.... ermmm entah laa gua pun tatau....

yg pastinyer besok adalah hari gua patut mendaftar diri ker universiti.. patut dah mula keja dah... btul ka ??? tapi hakikatnyer gua kat sini lagik.. masih lagik tak kompem tarikh viva.. walaupun lepas jumpa super semalam kitaorg dah pick mid june sebagai tarikh akhir utk mendapatkan phd.... die pun skit punyer semangat nak abiskan pembacaan thesis gua dalam 1-2 minggu nih.... tiap tiap hari gua jumper super sekarang utk bagi pressure... die ckp kalo takde pressure mmg sampai biler pun takkan siap... dan mmg 3 bulan yg lepas nih adalah bukti yg nyata kalo takde pressure aper pun die tak buat.. sbb semalam die pulangkan abstract satu page ajer pada gua... wattt ????? dah 3 bulan nih... tapi sbb pengujung jalan dah nampak 2-3 minggu lagik... gua rase tak kesah laa kan... sbb kalo nak kire btul btul dalam 3 tahun setengah nih gua rase byk turn off ajer.... lagik lagik mase gua 2nd year.. bole kata all year turn off... biler time nak kena upgrade status ajer baru turn on.... kire 10 bulan turn off ... 2 bulan ajer turn on... kekekekkekeke... aper pun gua tau sekrang agak sukar nak dpt position post-doc.. nampaknyer kebanyakkan universiti takut ngan gua.. tatau aa takut ngan research yg gua buat ataupun takut dgn gua... tapi gua tau adalah lebih penting settlekan menda yg lebih utama... nampaknyer 2-3 minggu lagik akan mengadap laa gua 2 panel yg akan menentukan gua layak ker dpt phd... ermmmm kalo laa mcm omputih kawen member ble jadik minister... tak payah nak turn on pun.... tapi sbb tak ble.... kena turn on ker....????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home