23 May, 2009

berkurun lama... ku rasakan....

it took a good three months... akhirnyer super gua sudah mula begerak.. tapi biler sekali die mula begerak... gua yg tekial kial lepas tuh.... dgn target nak jadikan gua doktor isnin minggu depan.. kitaorg pun mulakan operasi me-refine-kan thesis gua kepada standard yg bole dibawak bebincang dan takde laa pembetulan sgt biler time peksa nanti.... waduhhh waduhhhh... sebenanyer mmg susah nak kata aper laa..... nasib baik tadik lakers tak kalah.... kakakakkakakakka... nampaknyer 1 minggu nih gua mmg rajin abis tgk playoffs.. pastuh game abis sampai last shot.... semuanyer mendebarkan laa kalo nak kire.... seperti biaser dekat dekat 2 minit terakhir tuh mmg ganas..... aper pun minggu nih kat uk nih bank holiday.. kalo dulu time time camnih kitaorg dgn selamba badaknyer sewa keta pegi membeli belah laa kononnyer.. tapi sejak dua menjadk duit takde nih abiskan masa lepak umah ajer... gua plak semalam terus dah mulakan kerja keras nak betulkan menda yg sudah dibetulkan... rase mmg malas giler tapi pike pike balik takper laa buat sekarang... sbb bagus jugak kalo dalam seminggu lagik gua dah abis phd... pastuh pike lagik bagus jugak dalam seminggu lagik pas abis phd takde byk nak kena betulkan dah... bole bawak pegi binding ajer... anto pastuh sain aper yg patut pastuh ble goyang kaki menunggu interview yg tatau laa biler nak dapat nih... kekekekkeke

dalam hati gua tepike jugak kalo laa 3 bulan lepas super gua dah mula.. musti sampai sekarang nih dah takde masalah.. dan yg lebih penting byk lagik refinement yg dapat dibuat.... ish ish ish... tapi tak kesah laa.. gua harap weekend nih mmg bebetul produktif... kalo mmg dapat sampai target kitaorg minggu depan gua rase gua jugak yg hepi sakan nanti.. jadik tok sah laa bekire keja keras 2-3 hari yg gua kena buat nih.... seperti yg telah diceritakan pada entry lepas... biler kena turn on kena laa turn on kan... cumer malam nih gua kena adjust byk menda sbb gua gegatal update installation latex gua kat mac nih plak... so ader drama skit... nasib baik dah setel... sama time kb24 shoot 3-pointer yg bole tahan abiskan game jugak tadik... hehehehhehehhe... sedar tak sedar dah lama sebenanyer komputer gua nih... sekarang kalo main FM pun merangkak... kalo kire bebtul ini laa komputer petama gua.. beli sendiri dan dah abis bayo pun... membanggakan tuh... tapi baru nak masuk 2 tahun dah ketinggalan jauh jugak laa... tepike jugak gua kalo dpt peluang buat postdoc dpt laa carik ganti... itu pun kalo diorg ade allocate budget.... harapnyer begituh laa... walaupun yg lebih penting adalah harap dapat keja dulu... itu cite kedian hari laa kot... tak byk cite.. besok cuti .. senin pun cuti.. dapat laa org rumah gua rehat... gua harap dalam 2 hari nih sbb ade super gua mintak tambah text skit.. dapat laa gua setelkan sblm org rumah gua start keja hari selasa.... bukan aper biler masuk minggu keja dapat laa gua kembali kepada keja yg lebih menyeronokkan.... jaga anak gua dan menjadi suri rumah... kekekekkeekkekeke.. kalo laa bole dapat duit menda nih kan elok.... nanti jap mmg ble... bukak aa nursery... kekekekkeke... tapi itu laa jaga anak org susah... jaga anak sendiri lagik senang... nak basuh berak pun tak geli... iyo tak ???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home