16 June, 2009

kb24 , Finals & ricky rubio...

memula... congrats... kb24... gua dah agak dah... finally after 8 yrs... after the break up... after coloroda.. after 81 pts.... after celtc.. akhirnyer menang jugak... kekekkekekeke... nampaknyer malam malam finals gua dah selamat hari ahad hari tuh... bagus jugak tk tarik sampai 7 games sbb kalo tidak lagik byk masa gua tebuang time malam malam... dah laa beberapa minggu kebelakangan nih takde masa sgt nak buang malam malam sbb tonggang langgang siapkan thesis gua yg sepatutnyer dah selamat 2-3 bulan lepas lagik... ermmm... usah dikenang pekara yg lepas.... jadik kat mane gua sekarang.. kalo kb24 kena tunggu 7 yrs... gua plak tinggal nak tunggu lagik 11 hari ajer lagik... mungkin dlm 11 hari lagik gua ble ckp finally..... the rock has... jap jap.. salah tuh... finally... lepas 3 tahun 7 bulan 1 minggu... kekekekkekeke... tapi itu citer 11 hari lagik laa.. kang kalo gua tulis sekarang takde guna plak biler nanti 11 hari lagik takde menda nak tulis.... wkwkawkwkkwkakkwkawkakwka... aper pun pas gua anta thesis tadik kompem laa yg gua tak dpt nak menghadiri majlis konvokasi 3 minggu lagik... citt sbb cut-off point utk kasik anta semua menda temasuk borang ckp dah lulus adalah pada 25.. kalo 26 bole tahan lagik die ckp... gua ckp tak ble tahan aa 26... giler ker... tapi gua rase tak kesah sgt laa tuh... skit ajer pung tak memberikan impak... yg penting objektif beso dah tecapai....

pehh ngantuk plak gua rase skang nih... lagik lagik sbb gua tak tido semalam semalam.... super gua punyer dedikasi lepak sampai pkl 12 malam membetulkan ayat gua yg sedia tak betul... kekadang gua sendiri tatau patut ker tidak gua dpt phd sbb dalam 1 chapter die betulkan.. ade 1 ayat ajer die jumpa yg menunjukan ayat seorg doktor.... puhhh.. samada standard kedoktoran super gua nih skit punyer tinggi ataupun gua yg bodo.. kata omputih might be the latter kot... kekekkekekekkek .. tapi gua seperti biaser buat muka bodo dan gelak... gua rase kalo sampai satu hari gua ade student sendiri gua rase ckp menda sama jugak kot.... biaser turun menurun.. menda nih mcm nak jadik jedi jugak.. kalo mcm tuh laa master lu.. mcm tuh jugak laa lu biler jadik master... gua raser laa.... tapi gua ttp menghargai usaha die sampai ke tgh malam nak settlekan menda... tapi biler pike balik sebenanyer mmg kena laa buat camtuh.. sbb mase bulan madu 3 bulan hari tuh die skit pun tak buat aper... mmg kena laa tehengeh hegeh sekarng nih.. gua rase gua pakai tehegeh pun tak kena tempat aa.. camner nak baut tuh.....

kamis nih plak ade nba draft yg membawa gua kepada citer ricky... saper mamat nih.. kalo kb24 pun gua blum tentu kenal apertah lagik ricky... kalo korang tgk ricky itu hari ade time olimpik... main utk spain yg dapat silver medal.. selain tuh mungkin susah korang nak nampak sbb die main euro league.. kalo gua pun tak dpt tgk die main apetah lagik lu org... yer ker... tapi mamat nih power.. org kata mcm pete.... sape pete ?? susah aa nak citer tapi senang gua citer sblm ade jason kid ade pete... sape jason kid ??? adoi panjang aa nak citer... jadik nak pendek kan citer sebelum ade gua a.k.a self-proclaimed white cokelat... ade pete.. kekekekekkekekekekeke.... ok ok mamat nih hotly tip utk top 3 pick nba draft.. amenda nba draft ??? ok laa senang citer tetiap tahun ade batch baru bebudak nak main kat nba.. jadik team team yg asik kalah ajer masuk loteri.. dalam itu loteri bukan no. 4 ekor tapi no. die akan pilh player no. berapa... jadik diorg ble cekau dulu sblm org lain cekau aa... byk org ckp budak ricky nih hype ajer lebih... atau dalam bahsa melayu nyer poyo.. tak ble shoot.. fizikal lembut dan lain lain... tapi yg lebih dasat.. utk membolehkan die main nba.. die kena baya 6.5 juta kat kelab lama die.... pastuh masuk nba rookie yr (tahun petama laa tuh) duit tak byk dan lebih kurang agak bodo jugak laa budak ricky nih buat camtuh... hakikatnyer pada ketika ini gua rase seperti ricky.... tapi minus the interest of every team in nba nak amik die... gua plak satu lab research pun tanak amik gua ... dah byk plak tuh lebih dari pada semua team dlm nba.. seriussssss..... tapi gy sama... sbb gua nak buat benda yg gua suka... gua pun tak kesah kalo kena baya 6.5 juta .... tapi sbb kat belakang kepla die die kompisan die ble dapat duit tuh balik... satu lagik menda yg beza ngan gua... kalo gua.... ???? erm entah laa tak sure kot... mimpi org bodo.. tapi kalo tak mmimpi camner nak bejaya...... kalo tak giler pun takkan kaya... tapi kalo camtuh musti dah byk org kaya kat malaysia gua raser... kekekekekekekekkekeke..... sekali lagik utk kb24... we are .. we are the champion....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home