08 June, 2009

jump start....


DrK3n17, originally uploaded by whitecokelat.

gua torn sebenanyer... gua rasebetter kalo title gua jadik -- getting ahead of myself... or i am full of myself... lebih kurang camtuh laa... gua perasan lately tak byk dah entry gua yg begamba.. mungkin ade yg tetanyer tanyer apsal.... sebenanyer senang ajer dgn keadaan ekonomi yg merundum sekarang nih dan kedegilan gua nak abiskan phd gua awal awal (yg takde laaa salah gua entirely sebenanyer.. salah super gua yg lebih) maka gua tepakse let go kamera itu hari... bole tahan jugak laa takde laa untung ker aper.. tapi kata org tolak depreciation mmg kena dgn harganyer laa... at least duit tuh buat kitaorg idup sebulan lagik... dan bole kata gua skit pun tak menyesal sbb gua kena tgk realiti sekarang nih.. bukan utk bemewah mewah tapi utk ikat perut.. kekekekkekekekeke.... jadik sbb agenda utama adalah utk mengikat perut jadik elok ajer laa gua berangan iyer tak....

itu hari time bday gua .. gua igtkan org rumah gua nak bagik suprise baekkk.... dpt suprise jugak .... baeeek jugak ... dan gua pun tak bekira sgt.. jadik tak perlu laa nak citer.... aper pun disebabkan magic tgh lawan lakers sekarang.. pastuh gua pun tatau apsal tetiber baru gua perasan yg kaler gua pilih utk kasut bagi meraikan phd gua yg belum tentu dapat lagik nih sama plak kaler ngan magic... padhal gua sokong KB24... tapi tak kesah laa... aper pun sbb skang nih time tak byk duit jadik elok laa gua berangan.... alang alang ble laa gua bubuh gamba kat blog gua yg dah lama tak begamba nih.... tak macam blog org rumah gua yg senantiasa ade gamba.... ekekekekkekekekeke.....

gua namakan kasut utk meraikan phd gua nih sebagai DRK3N17.. atau dalam bahsa takde code sebagai dr. kenit.. kekekekekkekkekeke... pastuh kat belakang ade no.27 bagi menunjukkan tarikh gua amik viva gua iaitu 27hb... gua nak buat 27 sebelah pastuh 06 sebelah... tapi itu tidak dibenarkan laa plak.. citt limited plak optionnyer... bole buat lu beli laa dua set pastuh lu cross match laa.... tapi itu agak bodo laa namanyer tuh.... kekekekekke.. kaler plak adalah biru laut dan putih (kalo mata gua yg blind kaler nih tak silap laaa.... dgn a lil bit of purple).. biru putih tuh utk represent kaler logo soton uni... gamba dolphin walaupun diorg dah tak pakai dolphin lagik sbb dah buat logo koperat baru.. tapi kaler biru kehijaun tuh takde plak dlm option... kekekekke... tapi sbb gua masuk 2005 time tuh pakai dolphin lagik jadik simbolik laa... 2005.. dah 4 tahun sial apsal laa gua tak balik balik lagik nih... kekekekekekekek

sbb dah 3/4 kompem viva 27hb nih... 3/4 pasal tinggal nak make sure gua anta final repot minggu depan.. yg gua skit punyer malas nak buat sbb marking supervisor gua penuh 1 paper sampai tak cukup kena tulis kat satu lagik paper lagik... tapi gua igt dah takde pilihan.. sbb kalo tak 27hb .. dgn gua yg tak byk duit.. dgn um yg nak hempuk gua jadik kena laa kasik siap jugak.... kekekkekeekeke... tapi sedih jugak sbb secara tak langsung telepas jugak gua majlis konvokasi sbb lambat sgt nak viva.. apoo nak dikato.. ekekekekke.. kalo tidak gerenti gua dah tau kasut aper nak pakai.. kekekekke... gua memain kalo gua ade duit pun tidak akan gua buat kaler nih... dalam locker gua dah besepah design... yg gua rase lagik cantek... kekekkkekekekekke.. nasib baik laa gua takde keja.. kalo dah ade keja gua rase dah ade 10 pasang kot.... kekekekkekekekk... sungguh tak bekemajuan... tapi igt hobi nih lagik mura dari hobi lelaki lain yg bermain dgn keto.... tapi kalo takde hobi gua igt lagik elok... cumer kena jadik robot laa kot... kekekekekkee... rase cam jaduh lagik ajer 27... tapi sbb correction sama jugak dgn tulis balik satu bab baru.. rase lagik lama pun lagik elok... hmmmmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home