29 June, 2009

kb24 , Finals & ricky rubio part II



finally...... ?? kb24 mentioned after winning the finals that it is like a dream..... 1 jam lepas gua abis viva.... gua rase mcm gituh jugak aa.... rase cam tak pecaya jugak tapi yeah..... kekkekekekkkkeek... sampai hari nih pun rasenyer tak abis lagik nak suck up semua emotion yg telah dilaburkan sepanjang 3 tahun setengah nih utk sampai ke tahap ini... penat woo kalo nak ungkit... kalo ungkit gua rase semua org yg gua kenal akan dpt special mentioned kat sini.. jadik ader baik jugak laa gua tidak mengungkit... tapi aper pun kalo lepas org menang aper aper... atau dpt award aper aper musti die kena ungkit jugak sesikit .... jadik gua tau lepas abis dan selamat urusan urusan pembelajaran gua .... memula gua kena terima kaseh dkt mak dan ayah gua.. sbb walaupun jauh nak back track.. tapi kalo takde diorg takde laa sampai sini gua... org rumah gua yg terutama sbb takde die takde laa sampai sini jugak gua... dan takde laa dapat betahan dgn segala hal hal baik material ataupun jiwa raga kat sini.... maklum laa kitaorg tinggal pun bedua ajer kan.... dkt kengkawan yg sedikit sebanyak walaupun tak byk skit pun ade.. walaupun tak skit byk pun ader membantu dan memberikan sokongan biler perlu dan di kala tak perlu pun ader jugak...... seperti kb24 gua rase mcm mimpi plak... walaupun lama nak sampai sini.. tapi biler dah sampai sekejap plak laa die abis.. kekekekkekekekek

nampaknyer settle dah step no. 1... abiskan belaja... tapi tatau laa macam mane plak dgn hal hal yg kedua.. yg membawa kepada part ricky.... ricky rub kena select no.5 itu hari... dgn l-wolves... gua tau ricky takde pun nak pegi main kat situh sbb die ckp tempat tuh sejuk... tapi sebenanyer tempat tuh kampung... pastuh sambil tuh die rase tak ckup star power utk die settlekan utang 6.6 juta die... jadik die igt nak opt out... tapi patut ker die buat camtuh ??? entah laa gua pun tak berani kat kata aper sbb kalo ade org offer gua keja skang nih... biar pun kat area kampung dan biar pun gua ade buy-out tapi tak setinggi 6..6 juta mungkin gua akan consider.. sbb bukan senang.. seperti nba draft.. kalo nak buat postdoc nih pun bukan senang senang nak dapat.. melainkan super ko ader duit die ble offer ko direct aa.. tapi nak carik franchise lain yg tak kenal lu dan nak offer sekian sekian utk kepakaran lu yg die tak sure lagik.. gua pun tatau... at least ricky org bole scout time die punyer game... gua??? entah laa takde sape yg nak scout.... gua pun malas nak pike sgt pasal hal hal tuh.. mungkin dalam 2-3 hari nih nak celebrate dulu pencapaian gua nih kot... cite cite pasal keja tuh gua harap akan dtg secara automatik.. maklum sejak awal minggu lepas rase mcm semua menda dpt... mane laa tau akan beterusan sampai ke minggu nih atau minggu depan.....

aper pun gua rase time kaseh sekalik lagik ke pada org org yg walaupun skit... telah memberikan impak kepada usaha usaha gua sepanjang 3 tahun nih.. kalo gua nak list panjang sgt gua rase... jadik kalo sesape ade rase die ade memberikan sumbangan tuh ... mmg korang ade memberikan sumbangan laa... terima kaseh bebyk... gua sgt sgt menghargainyer.... walaupun officially gua tak lagik bubuh en. dalam borang, tapi gua senantiasa seperti dulu... relak relak ajer... ckp cantekkkkkkkkkk......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home