19 June, 2009

for the love of the game.....

nampaknyer besok .. selepas 4 season akhirnyer gua kemungkinan besa akan main pelawanan bola terakhir di bumi southampton nih.... kekekekkekeekke... yer laa kalo dapat peluang nak sambung pun tatau lagik kat maner... buat mase nih kalo ade pun jauh sekali daripada nak stay kat sini... jadik suka tak suka... tepakse ker rela... nampaknyer dah takde pilihan laa gamaknyer.... hmmmm.... sedih dan nostalgia jugak laaa .... bukan tanak nostalgia tapi kena pakse rase nostalgia... kekekkekekekekek..... mcm baru semalam ajer gua rase duduk edwina pastuh jalan kaki pegi main bola..... masuk tournament... menang ader kalah pun ader.. tapi yg paling seronot sekali biler masa org kat malaysia semuanyer sibuk nak pegi main futsal kat sini masih lagik laa dpt turun bemain bola padang sebenar... tapi iyer laa kalo dah duduk kat negara bola sepak kalo tak dapat main bola sepak pelik laa plak kan.... pastuh seperti sudah paham paham disebabkan ini pun dah macam season terakhir gua... itu hari sejak cedera dalam petandingan piala selatan kaki gua nih pun semacam dah tanak baik ajer.... kalo naik tangga pun lutut rase sakit jugak... tatau laa mungkin sudah semakin tua kot.... maklum laa tahun depan nak masuk 30... kkekekekekekekkekekekekkke... tapi kb24 dah nak masuk 30 pun still menang nba championship lagik iyo tak.....

aper pun dari dulu mmg gua suka bermain bola di padang besar... gua pun tatau apsal laa.. mungkin lebih pressure.... lebih taktikal kata org... kalo main futsal nih kecik pun kecik.. sekejap pun sekajap... mahal plak tuh... kekekkekkekeke... aper pun gua rase tiap tiap tahun mmg kurang org org postgraduate bemain bola dalam pasukan soton nih.... dua tahun ade 2 org ajer campur gua... pastuh tahun lepas pun ade 2 org jugak campur gua... dan tahun nih nampaknyer ader 3 org.. tapi lepas gua blah tinggal 2 org jugak laa tak campur gua.... kalo gua igt bebetul pun sepatutnyer dari tahun lepas lagik gua patut dah tinggalkan team nih.. tapi dapat extend jadik baru kena laa tahun nih gua blah.. besama bebudak yg main bola sesama gua awal awal lagik hari tuh... kekekekkekekekekekke..... kalo ikutkan mmg nak lepak bemain dgn bebudak nih lagik... tapi itu kalo ikut hati... tapi kalo ikut rezeki macam tak sampai ajer laa plak nampaknyer... kalo rezeki murah pun nanti blum tentu dapat menyambung karier kat soton nih.. mungkin kena bukak bab baru di tempat lain laa gua igt.... kekekekekkekekekekek....

hmm... aper pun tahun nih byk heart breaker laa kata org..... pegi tournament semuanyer kalah penalti.... kakakakakkakakak... ble laa plak camtuh ... tapi itu laa nasib biler masuk tournament pun mmg nak abiskan hari tuh jugak sbb bukan dekat dekat nak datang kan.... walaupun gua score semua penalti yg gua amik.. tapi kata org.. kite menang satu team... kite kalah pun satu team... tapi aper pun at least tahun nih kitaorg bejaya aa ker peringkat kalah mati utk setiap petandingan... dan kalo kalah pun sebenanyer 2 kali ajer sepanjang tahun.. menang tuh tok sah nak citer laa.. kekekekkekekeke... tapi aper pun gua rase ble tahan gumbira jugak laa... biaser laa memang rase nak menang tapi biler tgk game game kalah penalti tuh pun takde laa amenda sgt... biaser laa kalo brazil yg power pun kalah penalti jugak kekangkadang.. apertah lagik team nih yg sama power tapi kalah penalti jugak cam brazil... kekekekekkekekekek.... gua pun tatau amenda nak cakap... tapi menjelang viva gua minggu lepas... kire fitting laa ader testimonial game minggu nih... minggu depan dah menda lain plak yg perlu diabiskan.... ermmm.. kalo semua dah abis minggu lepas kan senang... ble parti ngan aaqilah sekalik hari ahad nih... aduiiiiii.... tapi takper laa .. kata org tak lari gunung dikejar... apsal nak keja gunung pun gua tatau.... yg gua miss.. tak score 2-3 peluang yg sepatutnyer gua score dan lebih lebih lagik dapat mengelakkan game dari pegi penalti.. tapi itu laa kata org kite menang skit... kite kalah skit.. kite kalah byk.. kite menang byk.... tgk ajer laa camner.. kalo ade rezeki tak ke mane.. kalo takde rezeki.. gunung tak gerak pun tak dapat keja laa gamaknyer... kekekekekkekekekeke...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home