13 December, 2008

still on standby

good news..? kitaorg masih lagik ade bekalan intenet.. tapi berapa bagus tatau laa sbb gua dah dpt call pagi tadik bahwa kitaorg hanyer akan go live dalam 23hb.. jadik sekarnag nih masih menggunakan khidmat online syarikat lama... tatau laa diorg charge ker tidak menda nih .. ataupun start hari keja senin nih semua line kena potong.. tapi setakat nih kitaorg masih lagik selamat.... hehehehehehe.... tapi kalo kena charge extra kemudian sabo ajer laa hendaknyer.. maklum laa hari nih plak sampai bil gas yg kitaorg sendiri tatau utk umah kitaorg ker tidak.... maklum laa umah kitaorg nih sebenanyer block 69a + 70.. jadik biler sampai surat nama tuan rumah.. tapi flat no. kitaorg tapi bangunan lain rase cam tak pasti plak.. kena tanyer tuan umah camner nak buat..... pelik jugak camner bole jadik camtuh... tapi sebenanyer ini blok sudah kena pecah dan di-modified utk membolehkan lebih byk flat dpt dibina.. jadik block 70 tuh dah tak wujud lagik dah.. sebab ntah camner diorg bejaya adjust itu ini begituh dan beginih sehingga membolehkan diorg mewujudkan flat kitaorg yg dahulunyer tak wujud nih..... hehehhehehehehhe.... aper pun besok kitorg tau laa jawapannyer....

igt nak buat bodo ajer.. tapi yer laa kan kang kalo tak bayoo tetiber kena potong gas sengal plak... maklum laa time summer hari tuh tak kesah takde heating tapi sekarnag nih skit punyer sejuk.... kitaorg try jugak bejimat utk tidak menggunakan heating tapi agak sukar laa.. kalo tanak on heating mmg jawabnyer kena beselubung laa sepanjang hari... mcm beruang hibernasi laa camnih... aperpun tak siap plak nanti.. gua rase disamping tax tak payah bayo gua igt bil pun patut tak payah baya sbb yuran baya mahal giler kat sini.. hehehehheheheh.. gua rase tahun lepas enjoy skit sbb bulan bulan tak payah baya bil pun.. itu pun sebab ade kekeliruan dekat admin yg membolehkan kitaorg tak baya bil.... heheheheheheh... tapi tahun nih biler dah semua pegi private renting mmg susah laa nak dapat offer offer sebegituh.... jadik suka tak suka kitaorg cuber jugak tahan sejuks.. tapi kalo dah teruk sgt tuh tak bole buat aper laa.. lelagik malam malam biler masa tinggal gua dan cuaca -1 darjah celcius ajer... kena laa bukak jugak.. kalo tidak pepagi kejang ajer laa plak gua kan... betambah laa kesusahan dan cabaran gua nak buat keja memalam kan... hehehehehhehehhehe...

erm... takde aper menarik 2-3 hari nih... gua sendiri pun takde menda yg hendak dibincangkan... sekarang nih mode super malas tapi pulun jugak nak siapkan keja... kalo time tade idea tuh rase cam nak hantuk kepla... tak saba jugak nak settlekan semua menda menda nih... tak saba rasenyer gua nak abiskan draft petama gua nih... hantar dan buat keja sesikit ajer... buat aper aper yg patut skit.. pastuh carik keja.... pastuh main games.. aduii bes betul.. tak sabo tak sabo.. biler laa nak sampai masanyer nih.... ciittt... ok semakin melalut nih baik berenti di sini dulu.... nanti gua carik cite yg lagik menarik nak diceritakan.... tapi buat mase nih.. takde cite lagik ... keja tak siap dan cuaca sejuk ajer dulu.... hehehheh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home