16 November, 2008

citer ujung minggu...

takde update sgt sebenonyer.... serius.. tapi lama lama ku tgkkan blog gua nih takde citer baru rase cam tak berapa best plak.... tapi pelik jugak kebanyakkan blog dalam list gua nih mmg semakin dah besawang gua tgk..... selain daripada blog budak bijak yg jugak org rumah gua.... begituh rajin update sampaikan satu hari ade 2-3 post.... ish ish ish.... skit punyer laju sampaikan aku yg rajin post nih pun sudah semakin dekat hendak dipotongnyer.. dah laa skit punyer byk plak tuh pembaca setia.... ish ish ish mmg jeles nih... tak hingat punyer jeles... kekekkekekeke.... tapi takde menda pun.... susah jugak nak blog kalo takde menda menarik yg jadik... nak buat camner.. celik mata ekonomi masih lagik merosot.... celik mata tgk anak gua pun dah celik mata jugak besedia utk mulakan hari baru.. celik mata terigt lagik skit punyer byk keja yg tak sudah... celik mata igt lagik berpage-page thesis yg perlu gua taip dalam sebulan setengah lagik nih.... aduihaiiii..... kalo minggu lepas ujung minggu kitaorg bejalan anta abg gua pegi london... pastuh hari ahad pegi makan nandos... minggu nih plak seperti sedia kala kitaorg tak buat menda.... hehehehehehhe....

kelmarin gua plak ade pelawanan persahabatan menentang skuad negeri china.. walaupun mula mula ketinggalan 1-0 tapi syukur kerana bejaya jugak kitaorg menang 2 - 1... pastuh gua sekali lagik bejaya menjaringkan gol.. gol kemenangan lagik geng.. heehhehehehhehe... nampaknyer season nih masih lagik rekod bersih... 3 games 3 gol.... jadik laa... bebanding tahun tahun sebelumnyer gua score gol pun tidak.. hehehehhehe... aper pun tahun nih takde game hari ahad sbb kitaorg tak cukup kad ahli sukan untuk daftar masuk liga universiti... jadik hari ahad rase kosong skit laa tak turun main.... nak buat camner seperti kenaikan yuran universiti... nak jadik ahli sukan pun naik jugak.... tah hape hape ntah.. gua yg dari tahun petama tak penah pike nak amik pun.... takde hal laa... tpi biler ade kesan jangka panjang cam tak dpt masuk liga nih rase tak berapa seronot laa jugak kan.... jadik tahun nih kitaorg hanyer tetumpu pada kejohanan tempatan dan game game persahabatan sebegini ajer.... tak kesah laa kan nak kata org.. lagik 5-6 bulan ajer gua nak abis nih.. jadik kena kurangkan masa bermain.. btul tak.... kekekekekekekke.. pastuh gua balik umah.. org rumah gua masak nasi ayam sedap.. makan nasi ayam.. pastuh sebab penat... gua tgk my name is earl season baru pastuh sampai tgh malam tak larat masuk tido....

bangun pagi hari nih... org rumah gua igt nak keluar jap carikan baju in-the-night-garden utk aaqilah.... pegi toy-r-us pastuh beli baju... patuh jejalan tgh bandar tgk semua barang mahal.... tapi org still bebelanja sakan membuat persediaan utk krimas.. gua yg takde duit sbb duit elaun baru tak sampai lagik jejalan tgk ajer.. menyedari hakikat bahwa gua tak bole belanja tak tentu pasal.. kang kalo belanja abis plak duit nak baya sewa dan bil.... jadik seperti 2-3 bulan yg lepas.. amalam bejimat dan berigt tentang benda benda penting senantiasa telekat di dlm kepla gua nih..... hehehehhehehehe... bayangkan laa sampaikan kat asda (macam giant laa) tadik ade offer 2 for 3 pound.. pastuh kitaorg tak sure betul ker tidak sbb macam mura sgt plak jadiknyer.. jus 1.75 litre pun camtuh... jus 1 litre pun offer camtuh... jadik utk pastikan kitaorg siap check lagik mase bayar.. ish ish ish... skit punyer bejimat (harga menda tuh 2.55 satu by the way) .. lebih 2 pound dari pada harga sepatutnyer pun berjaga jaga.. kekekekekekekkekekke.. lepas tuh kitaorg balik umah... takde buat aper tido lagik sbb hari gelap ajer laa plak kan... hehehehheheehehe

bangun bangun tido.. org rumah gua besedia nak masak mkn malam... gua plak dgn gegatal pegi bid boot predator power swerve kat ebay.. dah tinggal seminit takde plak org org nak last minit bid.. (atau snipping)... pastuh gua pun panik kejap sbb walaupun mura tapi sebenanyer takde duit pun nak baya.. gua sajer gegatal nak be a part of the bid ajer... gua pun buat bodo pegi semayang kejap.. dan alhamdullih balik balik dah ade org lain sapu.. huuuuu.. lega.. kalo tidak bikin susah diri sendiri yg mmg sedang susah.. hehehehhehehehhehe... walaupun dalam hati nak jugak tapi biler pike balik udah udah laa tuh kan... melainkan bbetul mura.... itu bukan sahaja motto keluarga tapi dah menjadi mantra.... kalo dah byk pun beli jugak asalkan mura tak bole pecaya.. tapi kalo sampai dah pakse tuh kire tak patut laa kan.. heheheheheheeheheh.... aper pun lepas tuh gua tgk top gear sambil makan roti canai dgn kuah kari ayam sedap dgn cicah kuah sardin sekali... pastuh tgk dragon dens camner peter bole kaya... lepas tuh last sekali tadik tgk desperate housewife seskit sbb org rumah gua nak tgk.... sekarang..? kat tv ade fight club sambil gua tgk type nih pike laa tade menda gua nak citer sebenanyer.... kekekekkkekekekekekekke.. aper pun isi penting.. ujung minggu ade friendly... gua score lagik 100% tuh ... dan kitaorg menang ngan china... gua pun tatau apsal skuad kebangsaan malaysia susah sgt nak buat.. ?? patut kasik gua main kot.. kekekekekekekekke.. lawak ajer jgn mara..

2 Comments:

Blogger Jin said...

gua rasa memang musim kut org tak meng'update' blog...tapi aper yg gua tau ar...
1. sorang tuh memang takkan update blog kecuali ader permintaan ramai
2. sorang tuh plak denga citer bizi giler asik out-station...dah r ader 2 blog lak tuh...
3. sorang lagi tuh giler layan lap kat Genting turun Gombak
4. sorang tuh plak sibuk bercucuk tanam...kalau tak silap tanam serai...
5. sorang lagi tuh gua tak tau mane gi...senyap ajer...

itu jer ar update yg gua tau...tapi accurate ke tak...derang jer yg tau...heheheh...jgn mara ek...nanti kena jual..gua tau gua takde blog pon...comment reti ar...

1:25 AM  
Blogger Zan said...

hampir accurate tu kat gua. gua sibuk tanam serai dan ada kenduri. so gua layan 3g celcom ajer yg mcm hampeh ni. nak angkat maxis lagik beribu kali hampas kelapa.

10:02 AM  

Post a Comment

<< Home