22 November, 2008

puhh sejukss....

iyooo sekarang cuaca sudah semakin sejuks.. tadik aku pegi bemain bola pun rase cam air liur kering menjadi air batu.. hehehehhehhhe... giler lebih lebih.. tapi itu laa nampaknyer dah nak sampai pengujung bulan sebelas dah ... giler babas skit punyer sekejap punyer sekejap.. gelabah plak gua byk lagik menda tak buat .... ermmm.. kena keja dgn extra kuat lagik laa nampaknyer... kalo ikut pepatah lama.. masa dah nak time dah nih.... ish ish ish... aper pun ujung minggu nih tak pepsal kitaorg pegi belasah makan luar abis abisan.... tatau laa apsal... agaknyer sebab sudah sekian lama kitaorg tak beduit... akhirnyer minggu nih dapat laa skit berite gumbira.... semua duit utang elaun yg tak masuk dulu masuk jugaks akhirnyer... walaupun 90% duit tuh akan diabiskan untuk membayar sewa dan bil.. tapi ader jugak la skit nak buat belanja ... dah lama tak belanja aper aper kan... jadik kitaorg pun abiskan dgn order makanan jade river - kedai halal china hari jumaat... pastuh semalam hari sabtu plak pegi makan tgi-fridays besama bos org rumah gua... dan hari nih lepas main bola kitaorg pegi plak makan nandos..... hehehehehhehehehe

tak pepasal nandos sekarang nih menjadi restoran makanan pantas kegemaran kitaorg sekeluarga.. bukan aper sbb itu laa restoren makanan segera yg halal dan terdekat dgn umah kitaorg.... dan restoran yg tidak menyedikan kebab ayam atau daging atau pizza dan ayam tak seperti kfc kepunyaan org arab atau pakistan laa... tapi dekat tuh takde laa dekat sgt... jauh jugak sebenanyer sampai laa kena travel dekat 30 - 35 minit jugak laa.. itu naik keta kalo naik bas gerenti lama skit lagik.. tapi tak jauh in terms of kitaorg masih lagik sudi nak naik bas tuh laa pegi makan... heheheheheeh... aper pun tuh lagik dekat daripada nak mendapatkan kfc halal... kalo nak kfc lagik laa teruk kena naik eurostar sampai ker peranchis.... jadik kire ini the-next-best-thing laa ... hehehhehehhe.... aper pun gua rase sejak adennyer nandos bole makan setengah jam dari umah nih sudah pastinyer menjelang 5-6 bulan yg sepatutnyer terkahir kitaorg kat sini.. sudah pastinyer kitaorg akan menjadi pelanggan setia... mane idaknyer bulan nih ajer dah 2 kali pegi.. target nak pegi 10 kali sampai laa dapat full chicken free.. kkekekekekekkek.. kelaka jugak sbb org rumah gua yg tak berapa minat nandos kat malaysia sampaikan bole suka plak kat sini.... tgk laa betapa dasatnyer kalo dah takde menda lagik dah... aper yg ader pun jadik bess......huhuhuh

ader aper selain daripada tuh.. takde sebenanyer.... di saat org sibuk nak menunggu krismas sekarang nih... time krimas laa paling gua seram sekali sbb makenyer dah lepas proposed dateline gua nak kena hantar draft.... dan dgn sedihnyer masih lagik byk yg perlu ditaip... aduiiii.. kalo buat buku harry potter tuh takper la jugak sbb dapat duit.. ini dpt duit pun cukup makan pakai ajer... nanti kejap kengkadang tak cukup plak tuh... ish ish ish.. aper pun gua harap dalam 2-3 minggu nih masa jalan perlahan laa... kasik chance gua keja waktu poya poya 2 tahun yg lampau... aduihh byk betul nak kena catch up... itu laa gamaknyer keidupan nih kite senantiasa tekejar kejar... kata omputih we always playin catch up... bole laa diorg main besbol nak tangkap bola.. kite main rounders ajer... hehehehehhe.. main rounders pakai bat kriket bagus wooo senang nak pukul bola sbb pemukaan besooo.... ok laa melalut gua nih.... itu laa halnyer sbb takde aper nak citer... gua cuber bawak citer sensasi lain kali.. lagik lagik tgk org rumah gua bukan setakat sudah meraih populariti .. tapi bilangan post pun sudah melebihi gua yg dah lagik lama post nih... cittt... itu laa byk sangat menda nak buat sampai satu pun gua tak tebuat... susah susah..... gua rase macam tuh laa analogy ketepuan.. biler dah telalu byk sgt benda sampaikan rase dah tak larat nak buat aper aper... ketepuan yg jituh tuh... kakakakakakakakka.... sori bai takde mesej post melalut nih.. cumer sekadar menyampaikan saranan mari laa makan nandos sbb owner die cukup murah hati utk kasik ayam yg halal utk kami di sini.... hehehehehe


0 Comments:

Post a Comment

<< Home