24 November, 2008

not so undercover...



wekkekeekkeekekkeekkk... seperti biaser setelah 1 tahun menunggu akhirnyer keluar laa edisi nfs yg baru seperti tahun tahun sebelumnyer... biler pike balik sebenanyer ini ajer laa game yg ader jalan citer yg gua main.... yg lain biasernyer game game sukan yg abis tang tang tuh jugak laa.. walaupun gua main nba2k satu season tapi itu straight forward punyer game.. main utk nak menang ajer.. pastuh takde jalan citer.. menang game byk.. pegi playoff pastuh masuk playoff menang championship.. itu ajer laa.. aper pun itu ader laa ruang utk membolehkan gua mengup-kan player gua ray allen dari belenggu tak score byk seperti dalam game sebenar.. dalam dunia realiti tak sebenanyer gua ray average 40++ ppg bai.... lagik power dari mike.. kekekekkekekekeke.. aper pun itu citer lain... ini citer lain... itu hari sblm game ini keluar member gua abg jimi ckp .. utk tgk sapee power kite tgk saper abis game nih dulu... jadik lepas gua jumpa super pada hari rabu dan lepas abis dwload cd pirate nampaknyer mmg dah time laa utk turun belumba.... tapi rupenyer ade masalah... pc gua yg diberi oleh fakulti yg power 3 tahun lepas nampaknyer sudah tidak dpt menampung kehebatan game nih....

jadik nampaknyer kena laa main kat laptop org rumah gua sbb nk main kat mac kang bepeluh plak nak beli game original... hehehehhe... dalam pada gua nak main kat notebook org rumah gua sempat jugak laa gua rosakkan komputer die... bukan aper sp1 punyer update kat vista org rumah gua makan janggut.. gua pun maleh nak tunggu terus boot... setelah lama gua tunggu jgn salah paham.. gua nih penyaba orgnyer.. tapi lepas tak bejaya jugak gua pun terus install mengdowngradkan pc org rumah gua kepada xp ajer... bagus jugak sbb akhirnyer laju jugak komputer org rumah gua... dan lebih bagus sbb elok cukup cukup laa utk gua main game.. kalo nak main kat vista gua rase pc org rumah gua tak tetanggung jugak.. kalo itu laa kesnyer nampaknyer kena laa plak beli ps3... biler pike balik sebenanyr bagus jugak beli ps3 nih.. bole main granturismo.. ataupun F1... ataupun pelbagai game lagik yg tak keluar kat pc platform nih.. tapi yer laa kan gua pun bukan ade byk sgt mase nak main game game nih... lagipun disebabkan ekonomi merundum rase nyer ini semua luxury yg tidak dapat nak dilayan...

aper pun bebalik kepada topik asal... selepas settle segala masalah .. gua pun mula bermain... sampai pagi tuh tak buat keja.. hehehehehhe.... pastuh besok malamnyer plak gua main lagik sekali.... dan tak sampai 24 jam pun dah abis dah game tuh... aikk.. sekejap betul.... gua pun tatau samada gua terer sgt ataupun game nih senang sgt... tapi gua rase game nih mmg senang bebenor laa.. dicampur dgn keteraan gua lagik laa cepat nak mampus habisnyer... kecewa jugak sbb die punyer hype skit punyer hyper... gua punyer harapan skit punyer laa tinggi.. tapi biler dah main gua rase biaser ajer dan takde aper aper yg spectacular.... kucewa jugak laa.. tapi disebabkan ini ajer title yg gua main saban tahun jadik macam dah menjadi tanggungjawab plak abiskan.. dan abiskan laa yg gua buat.. hehehehheheheheh.... jadik utk menjadi bukti dan bukan cakap cakap kosong kena laa gua amik gamba screen shot statistik gua (yg gua nak carik pun susah rupenyer sbb menu die pelik) kepada abg jimi sebagai lampiran.. kang tak caya plak.. hehehehehehehhe.... aper pun ternyata gak kecewa skit dgn produk dirorg tahun nih.. nasib baik laa gua main game tak kena bayo.. kalo tidak rase menyesal tuh bole tahan jugak laa.. aper pun di dalam gua sibuk sibuk kepla pusing pikekan benda benda yg jadi tapi tak jadi kat sini... ada jugak laa gua dpt rehat 2 malam utk membuat pekara pekara yg tak bejadah... hehehehehehehe....

1 Comments:

Blogger Jin said...

kekekeke...tahniah mat...gua rasa, lu sorang ajer yg main kut...hehehehe...gua denga botak nak main gak...tapi dia tunggu gua dload dulu....kekekek

10:07 AM  

Post a Comment

<< Home