11 November, 2008

autumn & the swing....


swing swing III, originally uploaded by whitecokelat.

minggu lepas hari jumaat sementara kitaorg menunggu time utk pegi amik keta sewa sbb ujan berenti kitaorg igt kitaorg bawak laa aaqilah pegi taman... mak aaqilah pun excited nak pegi amik gamba autumn.. maklum laa sekarnag pepokok daunnyer kuning dan cekelat dan oren dan sedang menunggu time itu jatuh ker bumi... rase mmg cun laa biler tgk keadaan persekitaran camtuh.. bukan senang nak rase.. kalo dulu pun kat malaysia paling kuat gua tgk bunga durian jatuh kat dusun ajer....

tapi keadaan skit punyer lecek plak kat taman nih... maklum laa ujan turun berhari hari sekarang nih tak berenti.... susah jugak nak dapat matahari.. kekadang gua bangun pagi tgk ujan ajer... itu laa biler gua balik semayng jumaat ade matahari rase semangat jugak laa nak turun bejalan... alang alang weekend tuh mmg akan bejalan sakan pun... sbb hari cepat nak gelap maka tak dapat laa lama lama kitaorg lepak taman tuh... sejuks jugak laa kat luar tapi sempat jugak laa aaqilah buat petama kalinyer bermain buaian.... tak penah lagik nih kirenyer selepas 2 tahun ini laa petama kali die layan naik buaian... bagus jugak laa sebab die pun happy ajer takde pun kekecoh nak takut dan sebagainyer.....

tapi susah jugak nak gerak balik sbb die seronot ajer duduk kat situh.... tapi sebab petang tuh gua nak turun amik keta sewa.. dan langit pun dah gelap.. maka kena laa begerak pulang jugak... sebenanyer weekend nih kitaorg nak anta abg gua pegi london.. setelah lepak sini 3 bulan atas urusan keja.. akhirnyer dapat jugak laa die balik malaysia.. memula hari tuh sebulan ajer keja... tapi kena extend.. pastuh nak balik time raya.. kena extend lagik.... pastu kena balik ujung tahun... tapi kali nih dpt plak beriter gembira bole balik awal bulan sebelas... seronot laa die dapat pulang ke tanahair... jadik ujung minggu tuh die mintak tolon laa kitaorg anta ker london sbb kakak ipar gua pun keja ade flight pegi london.. dapat laa diorg balik sekali.....

tak sangka jugak, bole tahan lama jgak laa abg gua lepak sini... sampaikan duduk 2 umah dan pindah sekali umah baru itu hari.. kekekekkeke... mungkin die boring duduk sini sengsorang.. kitaorg yg betiga nih pun boring.. ini kan kalo sorang diri... tapi itu laa bukan senang nak mencari rezeki.. musti ader menda yg kena dikorbankan... jauh di sudut ati gua.. gua rase mungkin dalam beberapa bulan akan datang nih pun entah entah gua akan sampai persimpangan utk membuat pilihan.... entah laa kan... sekarang nih hanyer bole tunggu dan lihat laa ajer....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home