25 December, 2008

every pair has a story.....



need i say more ...? hahaahhahaaahhaa akhirnyer selepas 5 tahun gua tepakse jugak mengaku kalah dan membeli jordan buat petama kalinyer dgn harga pasaran.... RRP - recommended retail price geng.... dlm 5 tahun nih gua rase takde satu pun jordan yg gua ader dibeli pada harga RRP... tapi akhirnyer tepakse jugak gua caved in kepada suara hati gua .... yer gua akui gua mmg kepla kasut.. tapi gua kepla kasut yg sucker... menjadikan gua kepla kasut yg giler kasut tapi malas nek keluar duit byk byk utk beli kasut... kalo satu org beli kasut hraga XXX... gua plak nak cuber beli dgn harga XXX jugak tapi dpt 2 pasang laa kalo bole.... hehehehhehehe.... tapi nampaknyer 22hb lepas gua tepakse jugak mengaku kalah... cissss.. selama nih hampir suku jordan dpt di queensway atau ebay atau nike outlet... semuanyer pasti 30 - 70 % lagik murah dari harga pasaran.... tapi ini laa petama kalinyer gua tepakse jugak mengaku kalah.... disebabkan setiap pasang ader citenyer sendiri ... (pastuh gua ade skit byk jugak laa - tade laa byk beno) jadik kena laa buat ringkasan skit...listnyer:-

JORDAN I - nike sample sale kat outlet , keli petama beli 3 pasang kasut dlm satu hari
JORDAN III - nike sample sale kat outlet jugak... hari sama
JORDAN III - beli kat nike mid valley time balik cuti 2nd time
JORDAN IV - queensway sgpore.. 2nd jordan gua ade dlm idup gua
JORDAN V - beli kat al ikhsan sunway, 40% off retail
JORDAN VII - beli kat nike one utama, 40% off retail - 1st jordan beli kat malaysia
JORDAN VIII LOW - beli kat queensway kat kedai bro. cool
JORDAN XI LOW LE - beli kat queensyway jugak kat kedai bro. cool lagik
JORDAN XI LOW LE - beli kat ebay .. pair petama gua beli kat ebay
JORDAN XI LOW LE - beli kat nike outlet bridgend mase trip kengkawan
JORDAN XI - seperti gambo di atas ... hehehhehee petama kali beli di nike.com
JORDAN XII - beli kat kota singa, queensway
JORDAN XII - kasut original gangsta yg gua ader... tahun 95 beli kat ebay
JORDAN XII - seperti gambo di atas.. petama di nike.com
JORDAN XIII - beli di queensway jugak.. kali petama beli 2 pasang kasut dlm satu hari
JORDAN XIV - kasut petama beli kat UK, niketown london - year end sale
JORDAN XIV - beli kat bridgend wales.. sekali dgn XI LOW LE - kasut petama beli kat wales laa kirenyer
JORDAN XV - beli kat sgpore tapi bukan kat queensway
JORDAN XVI - beli kat ebay jugak.. tapi satu cover tebalik.... sbb tuh aa mura
JORDAN XVII - kasut petama beli kat queensway.. dan jugak kasut air jordan petama gua beli
JORDAN XVII LOW - kat mane lagik..? queensway laa
JORDAN XVIII - kasut kedua jordan gua ader... kt queensway jugak
JORDAN XIX - antara jordan yg awal awal beli... sudah tentunyer kat queensway
JORDAN XX - kasut petama gua beli kat al-ikhsan
JORDAN XX - beli kat kedai ball ikano power center... last year pegi balik dah tutup dah.. murah sgt kot
JORDAN XXI - kasut petama beli ebay US
JORDAN XXII - kasut petama beli footlocker, southampton
JORDAN XXII - sample sale... portsmouth, petama kali beli 3 kasut satu hari
JORDAN XXIII - nike swindon outlet, petama kali beli kasut sama 2 pasang
JORDAN XXIII - seperti di atas... hehehehehheheheh
JORDAN XXIII LOW - sample sale. nike outlet portsmouth
JORDAN XXIII LOW - seperti di atas.. jadik jordan ke-2 yg gua beli 2 psang sama.. hehehehehhe

so far gua rase itu ajer kot.... tapi bedasarkan list buat petama kalinyer itu hari gua duduk menunggu refresh website nike utk beli jordan XI/XII gua... pastuh buat petama kalinyer jugak gua beli di nike.com... dan buat petama kali jugak laa gua tepakse membayar harga RRP.... akhirnyer kena jugak menyerah kalah... tapo memandangkan gua check balik nikestore hari ahad semua stok dah abis.. maka lebih kurang justify jugak laa pembelian gua yg diluar tabii nih..... hehehhehehehehehhe... walaupun gua tidak laa ade koleksi yg killer seperti kepla kasut yg lain.. tapi gua cukup bangga jugak dgn aper yg gua ader.. sbb dalam hati gua tau bukan senang gua nak dpt aper yg gua sedia ada sekarang nih... seperti menda menda lain yg korang giler jugak... tak betul ker...???

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

weyyyy.. pasal ko beli kasut bebanyak tuh? ko nak simpan utk Qila sekali ker..

12:03 AM  

Post a Comment

<< Home