26 October, 2008

masa masa yg ilang...

masa yg ilang satu jam ajer sebenanyer.. hehheehhehe.. seperti biaser time autumn biler nak masuk time winter kena laa tolak masa sejam daripada masa yg kitaorg idup time summer... jadik kalo malam semalam pkl 12.00 jadik biler pkl 1.00 jadik pkl 12 balik... hehehehehehe.. gua pun tak berapa perasan sampai laa biler masa gua tgh tgk south park kat tv.. masa tv gua skit pun tak sama dgn masa kat umah gua.. lepas gua check time komputer gua maka mmg sudah tebukti laa bahwa time sudah tuka.. jadik kalo nak kata hari siang makin pendek dan hari malam makin panjang pun gua igt macam tak berapa betul laa jugak.. sbb kalo nak kire sebenanyer lebih kurang ajer.. cumer kalo pkl 5 ptg tuh mmg dah gelap gulita laaa.. mmg dah malam sebetul betulnyer.. rase macam tetiber ajer laa plak sbb baru semalam pkl 5 ptg gua masih lagik bemain bola... itu laa kan kalo nak kire lagik tak tolak satu jam baru pkl 6 ptg takde laa gelap sgt pun.. tapi tetiber satu hari pastuh dah mmg gelap abis plak kan... tuh laa keajaiban dan kekuasaan tuhan.. gua sendiri pun baru petama kali merasakan keadaan ini sbb dlm 2 tahun sebelumnyer gua selalunyer tgh becuti besama kengkawan time nih.. tak kire laa di rumah hantu ataupun di pasar malam cameron highland di mane awek awek cameron tanpa segan silu mengusha gua.. hehehehehehehehhehehe

itu laa citenyer.... rase pelik plak tahun nih kitaorg ade kat sini time time nih... raya pun dah nak abis.. sekarang pun dah nak masuk bulan 11... dan seperti yg gua sudah ramalkan dalam edisi lepas nampaknyer bulan bulan mendatang nih mmg menjadi bulan bulan yg sgt sukar utk dihadapi sepanjang kitaorg kat sini.... gua seperti biaser go along aper yg ader nampaknyer.. tak bole nak buat aper laa kan.. takde laa tekejut ker aper sbb at least kitaorg sudah menjangkakan keadaan yg sebegini.. cumer kalo ble gua harap takde laa sampai teruk sgt keadaanyer.. kire masih bole dihandle lagik tuh kire cukup laa.... rase macam pelik plak biler gua pike balik.. yer laa patutnyer dalam 1-2 bulan lagik gua dah berangkat pulang.. tapi tak pepasal gua lepak lagik kat sini.. siap gua merancang nak lepaks sini lagik.... bukannyer gua suker pun kat sini tapi antara rase tak besedia nak balik dan mane laa tau dpt memperbaiki keidupan sendiri.. buat seketika supaya dapat memperbaiki keidupan buat selamanyer plak ker.. hehehehehhehehe..... walaupun sudah tolak satu jam tapi gua rase macam tak cukup cukup ajer masa yg tinggal... malangnyer lagik lama masa yg gua mintak lagi byk duit jugak laa gua kena ader.. aduiii... susah betul laa benda benda yg directly related nih.... hmmmm.. nampaknyer boring betul entry gua beberapa ketika nih tapi nak buat camner.. idup mmg seboring nih.. bukannyer drama tv yg kena kasik kick biler rating jatuh.. walaupun rating gua jatuh ketika ini di tangan budak bijak... tapi nampaknyer gua takde menda nak kick in lagik time nih... kena tunggussssss


0 Comments:

Post a Comment

<< Home