21 April, 2008

kekurangan kekurangan..

takde byk citer sejak kebelakangan nih... gua rase lepas daripada balik becuti itu hari dah takde byk benda yg jadik... idup kembali seperti biaser... balik balik gituh jugak laa nampaknyer... nak buat keja malas... nak buat benda lain pun malas jugak sebenanyer.. bole kata malas malas malas laa... hehehhehehe... gua igt kalo makan pun gua malas ade bagus jugak sbb bole kurus skit.. bebaru nih gua rase semacam membesar plak badan gua nih... terutamanyer tang perut tuh laa.. hehehheheheheheeh.... jadik minggu lepas gua skit punyer laa rajin turun jugak main bola walaupun kaki gua skit pun tidak mengizinkan gua utk aktif lagik... sakit laa plak ... time time gini gua harap jugak kalo gua bole dptkan khidmat mengurut membetulkan urat dan sendi.. tapi nak buat camner org rumah gua takde skill begituh.... jadik alternatif yg tinggal hanyerla tunggu die baik dgn sendirinyer.. kalo pegi jumpa dr. pun gerenti die bagi rawatan yg sama.. kasik minyak dan balutss ajer laaa..... kalo ade pakar akupuntur pun bagus jugak nih... hehhhehehehhehehehehe

pastuh semalam ade makan makan besa kat umah member kitaorg utk meraikan org org yg nak balik malaysia dah... gua seperti biaser makan lagik.. kekekkeekkekek.. bile tgk org org nak balik nih tatau laa plak camner rasenyer.. gua igt waktu nih masih tidak berapa sesuai utk balik lagik .... apertah lagik keidupan selepas balik gua rase macam reset idup gua balik pegi 0 ajer... tapi dgn anak isteri plak kali nih.. itu maknenyer level of difficulty naik tuh... tapi gua sendiri tatau laa per nak jadik dlm bulan yg mendatang nih... ermmm.. byk betul keja kena disiapkan .. byk betul benda benda yg kena disiapkan.. skit punyer byk sampai gua ulang 2 kali.. sbb kalo nak ikut hal sebenanyer lagik byk kali gua kena ulang rasenyer.. hehehhehehehhe.... kalo dapat fast forward part part yg menyusahkan dalam idup nih kan sungguh seronot.... gua rase hanyer anak anak org kaya ajer yg dpt remote idup yg bole fast forward nih.. cthnyer korang tgk ajer laa paris hilton.. amenda laa yg die idup susah sgt kat dunia nih dibandingkan keidupan kite.. kite tuh in general bukan gua sorang ajer sbb gua rase skit punyer tak aci... on top of that die org putih plak tuh... ishhh ishhhh

gua pun tatau apsal bole sampai ke situh plak... mungkin disebabkan setiap hari selepas big brother kat uk nih off season.. memalam cam nih tv akan rerun scrubs 2 episodes dan simple life 2 episodes.. kekekkekekkeke... gua harap anak gua yg tido lambat memalam layan citer nih takkan tepengaruh dgn the simple life.. sebaliknyer tepengaruh dgn scrubs... yer gua rase selepas nih kalo gua pegi town gua akan belikan set mainan doktor utk anak gua... walaupun nampak cam awal awal ajer dah bagi tekanan tapi gua igt nak spoon feed menda menda yg menjamin mase depan supaya die tidak tededah dgn pilihan yg byk sampaikan tesalah pilh cam gua... hehehhehe.. yg pastinyer hanyer barang mainan sukan atau barang mainan ke-doktoran ajer.. hehehehehheheh... skit punyer keji jugak gua nih rupenyer... tapi gua rase nak jadi ahli sukan mungkin anak gua kena main tennis kot.. sbb tennis kaya skit laa bagi pompuan tapi gua igt itu pun jauh pejalanan die.. mungkin kalo ikut kebarangkalian lagik senang jadik doktor atau jadik tennis no.1 player di dunia nih... hmmm... aper pun asal anak gua gumbira dan tak idup asik tensen cam gua nih ajer dah kire baguih laa kan...

2 Comments:

Blogger Titi Wangsa said...

bro
gua ada baca,
paris hilton disinherited ke apa tah.
or dapat duit sikit.
maybe gua silap.

5:49 PM  
Blogger Zan said...

paris hilton tu saper? anak orang ker anak syarikat.

4:47 AM  

Post a Comment

<< Home