12 March, 2008

kemaskini...?

boleh tahan jugak dah beberapa hari nih gua takde update... hmmm... tak dapat nak buat aper aa... benda benda yg gua tipus super gua sekarang sudah menghantui diri sendiri.... gua igt kan sbb takkan ade roadblock.. jalan akan clear semacam ajer aa... jadik gua igt baik gua citer baik pastuh keja balik sbb berapa susah sgt laa nak siapkan keja pengaturcaraan kan... dgn sesuka ati gua cite menda dah nak setel 3 minggu sebelum menda setel.. pastuh dlm 2 minggu sebelum sepatutnyer setel gua pun memulun laa... sekali 4 minggu lepas daripada 2 minggu tuh aper pun tak setel lagik sbb dgn tak pepasal ade satu road block yg gua sendiri pun tatau nak buat camner... kekekkekekekekekke..... gua pun skit lagik nak putus asa tapi dalam 2 hari sblm gua jumper super gua igt gua try jugak laa buat.. tapi kalo tak setel mungkin super gua ade idea lebih baik macam abandon ajer benda yg gua buat nih dah guna ajer benda yg sedia ader....

padhal itu laa idea gua memula.. daripada sesusah buat balik benda yg org dah buat.. baik pakai ajer.. tapi super gua suruh jugak buat balik sbb senang nak edarkan .... gua pun tatau apsal hal hal lesen nih begituh penting sekali kat overseas nih.... mungkin sbb kite tak penah pike pun benda benda tuh kat malaysia.. kat malaysia main hentam ajer kot.. kat sini sblm pakai nak kena check lesen laa aper laa... aduiiii.. benda yg sepatutnyer skit punyer open source pun sebenanyer tak der la se-open itu... maklum laa kalo tidak camner org nak dpt duit yer tak... aper pun gua harap gua takde laa tesangkut lama sgt walaupun dah dekat 2 minggu sangkut benda sama tak abis abis..... gua rase kepla gua pun dah dekat nak sengal macam nih... susah jugak nak adaptasi keja org nih sebenanyer... maknenyer bole tahan jugak laa org org yg adaptasi cite bawak ke wayang tuh.. susah sebenanyer nak masukkan semua detail... yek eleh... tak pepsal ajer plak gua sampai sini....

aper pun 2 hari nih org rumah gua cuti.. nak mengabiskan cuti katanyer... disebabkan gua mmg perlukan time pun sekarang nih, gua rase agak gumbira jugak laa ... ade full 2 hari gua nak kejakan menda nih sblm gua jumper super... mane laaa tau gua nih mmg se-genius yg gua sangka.... kekekekekekke... minggu depan pun ade cuti jugak lagik.. cuti ujung minggu easter... maknenyer dlm 2 minggu nih mmg byk betul cuti org rumah gua rupenyer... gua pun mmg mengejar waktu sbb gua igt nak kena siapkan perisian gua nih sblm mula bulan 4... kalo ujung bulan nih tak abis jugak tatau la camner nak citer.. paling busuk pun gua igt semua komponen dah kena siap... kalo semua komponen siap senang skit nak cantum cantum ala ala voltron... kekekekekekkekeke..... nampaknyer gua mmg takde modal nak citer aaa... tapi utk menghargai jasa org org yg bukak jugak blog gua nih.... gua tulis laa menda yg merapu sebegini.... kekekekkekekekekekeke.... layan laa dulu sementara gua cuber nak abis abiskan keja yg ader.. esok dah masuk fasa menulis thesis bole laa gua update senantiase.... tapi kalo takde cite mungkin bla bla bla cam nih ajer kot... kekekekekkekekeke

0 Comments:

Post a Comment

<< Home