14 April, 2008

the inbetweeners...

minggu lepas mmg skit pun tak memberansangkan... gua tatau apsal balik dari holiday itu hari gua skit punyer malas nak buat aper aper.... keja skit punyer banyak tapi mood utk buat keja skit pun tade... kepla skit punyer berat.. biler malam tiber macam sekarang nih.. gua igt nak tido ajer.. sekarang nih tgh gua taip blog nih pun gua skit punyer mengantuk... selalunyer lepas check barang barang baekk kat halaman lelong.. ini time gua terus dgn rajinnyer buat keja... itu 2 minggu lepas laa.. masuk minggu nih lepas abis usha usha barang baekk.. terus rase nak tido ajer.. mmg gua ikutkan sepanjang minggu lepas.. kononyer penat sbb pegi becuti laa.. padhal takde laa penat pun tapi kepla gua mmg rase maleh abis.... gua igt nak lepak hari selasa rabu camtuh.. tetiber sbb ade master minggu lepas.. hari kamis jumaat sabtu dan ahad semua abis gua lepak.. tgk golf lepas tuh tido terus biler golf abis.. kekkekekekekekkeke......

tahun nih ade special interest skit.. maklum laa itu hari org rumah gua belanja tiket utk tgk british open... jadik gua harap jugak tiger woods menang master.. jadik mane laa tau lepas tuh die menang us plak.. lepas tuh bole laa kasik harapan besa utk buat grand slam.. jadik benilai jugak laa tiket golf utk british open yg gua nak pegi tgk itu.... tapi malangnyer nasi sudah jadik bubur.. maka die pun tak menang... tade hal laa tuh.. buang mase jugak gua tunggu magik yg tak kunjung tiber dgn 4 hari diabiskan begituh sahaja... ish ish ish... aper pun sebenanyer yg pasti gua mmg malas nak buat aper aper sekarang nih.. sudah macam masuk mood malas tahun lepas nampaknyer nih... ermmm.. biler igt igt hari hari yg mendatang ader skit bahya laa kalo gua terus teperangkap dlm mood ini... dah laa kecederaan kaki gua menyebabkan gua tidak dpt besukan dah dekat 2 minggu... minggu nih pun tak baik lagik tapi gua igt kena jugak turun besukan sbb gua rase semacam membesar sedikit... maklum laa makan tak penah tak best.... pastuh sekarang memalam tido ajer plak.. susah susah....

gua rase minggu nih gua kena kembali kepada mood membuat keja.. suka tak suker.. kalo diikutkan malas gua nih mmg abis segala macam menda diheret samer... aper pun siang tadik gua tepike satu menda.... gua tepike dah malas nak besusah payah begini.. gua pike alangkah bestnyer kalo idup nih dpt diabiskan dgn buat benda benda yg senang ajer... pagi tadik mase gua bgn pkl 12 (bukan pagi sebenanyer kan.. ini dah kire tghari) besama anak gua, dan semasa gua mengemas umah tepike dekat kepla gua betapa senang nyer idup nih kalo gua jadik suri rumah ajer... sedangkan sekarang nih gua mmg pun suri rumah walaupun tidak sepenuh masa.. tapi lagik elok daripada jadik temp. gua tukar jadik keja tetap terus.... org rumah gua bole keja sepenuh masa utk dptkan gaji byk dan menyara keluarga.. gua plak besarkan anak.. kemas umah.. dan masak ajer... di samping itu bole laa gua bergiat dgn aktiviti aktiviti yg gua minat.... hehehhehehee

tatau plak apsal gua bole pike sampai begituh... tapi gua igt gua mmg suker jaga anak... pastuh gua mmg suker kemas umah... pastuh gua mmg dah malas nak belaja.. pastuh gua mmg dah malas nak keja... jadik gua igt itu laa jalan penyelesaian yg tebaik.. di samping duduk di umah dpt jugak gua bisnes intenet kecil kecilan... hheehehheheeh... mungkin daripada susah susah pecah kepla nak abiskan phd nih.. buat cam tuh lagik senang... yer tak..? tatau laa camner tapi biler gua citer kat org rumah gua.. die pun tatau nak kata camner.. mungkin kalo die ade peluang nak dpt keja gaji besa bole laa consider kot... kekekkekekkekekekeke... gua sendiri punt ak sangka gua akan pike sampai sebegini... mungkin gua pun sudah pening pening lalat aaa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home