09 February, 2008

demi masa...

waaaa... pejam celik pejam celik tak sangka plak dah seminggu belalu... pike pike balik macam baru semalam ajer rumah kitaorg didatangi tetamu pertama yg datang dari malaysia... ish ish ish... hari nih hari sabtu.. kalo tgk last entry.. satu hari kitaorg abiskan masa kat london... pastuh besok plak (hari nih sebenanyer sbb sekarang dah pukul 4 pagi) kitaorg akan begerak utk mengabiskan duit member kitaorg nih kat outlet plak.... kekekkekekekek.... tak sedar plak dah seminggu.. mungkin sbb ujung minggu nih tejadiknyer pelbagai aktiviti... minggu nih plak kembali takde aktiviti.. semuanyer cam biaser ajer.. lepak umah keluar kejap beli barang pastu layan tv... itu ajer laa.. rase cam panjang skit mase tapi takde laa panjang sgt.... aper pun makan mase jugak nak kembali kepada kehidupan normal itu hari....

gua rase bole tahan hari senin ngan selasa aper pun tak jadik citer sbb melayan penat bejalan.... bukan aper gua tatau laa org lain.. tapi gua kalo dah mengangkut 10 kg kat depan pusing satu london... campur ngan tido yg mmg tak cukup tiap tiap hari.. jadik bole tahan jugak aaa perlukan mase berehat.. jadik 2 hari tuh dapat laa gua tido sepuas puasnyer... lagipun mmg takde meeting ngan super gua minggu tuh.. walaupun macam macam janji dibuat nak mengerjakan rang undang undang yg sudah dipersetujui minggu lepas... cheee.. macam kerajaan laa plak.. tapi kerajaan pun tak buat jugak semua benda yg diorg janji.. harga minyak ajer naik.. hehehhehehe... tak pepasal plak gua nih.. aper pun lebih kurang cam gituh laa halnyer... sedar tak sedar minggu depan dah tg bulan 2... ish ish.. di saat gua kena kerja kuat nak graduasi bulan 11 nih mmg rase seram ajer biler bulan baru nak masuk nih....

aper pun gua rase byk org tgh cuti panjang raya cina... ialah.. blog ini yg sudah penuh sawang pun tetiber ade update... blog nih ajer laa banyak lagik blog yg besawang takde update jugak.... lagik lagik blog yg ini... tapi tak kesah laa berapa lama die nak pegi kenduri kan.. eehhehhehee.. tapi rase keseraman gua menjelang hari nak graduasi nih bole tahan laa.. hinggakan gua rase hari rabu tuh time gua tgh tido gua bole mimpi plak gua tgh viva... cittt... terus tebangun tido gua... langsung terus pegi buat keja.. padhal time tuh gua sepatutnyer rehat... gua pun tatau laa.... pejam celik pejam celik rase macam sekejap ajer dah nak 3 tahun... kalo celik ajer musti rase lama skit jadik byk loo masenyer nak buat keja.. tapi kalo pejam ajer kang tuh jadik citer lain laa plak kan.... heehhehehehhehehe... kalo dpt becuti dan lari sekejap dari semua masalah nih mmg cantek nih gua rase... tapi itu laa sekarang nih nak pegi berehat pun tak sedap perut... byk lagik menda yg nak dikejar.. hari tuh org rumah gua pun sedap tanyer biler nak mula menulis thesis... sbb die ade jumpa org dan tulis ber bab-bab dah.. gua pun tatau nak jawab camner.. tatau biler nak tulis sbb takde aper nak ditulis... aduii.. nih kang tetiber mimpi seram lagik laa gua nih kang.....hehehheheehe