22 January, 2008

laju laju...

gua rase gua jarang bubuh entry malam malam begini --- maknenyer di mase pembaca pembaca atau peminat peminat setia gua selalunyer sedang nak keluar makan tghari kot (gua rase...)... selalunyer gua update memalam buat jadik biler tiber mase pembaca / peminat gua sampai keja ader laa menda diorg nak layan sesambil membaca beriter beriter dunia lain atau gossip liar di intenet.. gua tatau org lain laa.. tapi mase gua keja daripada kat motorola sampei laa kat mesiniaga mmg itu ajer laa keja gua... sampai keja awal pkl 8 lebih pun tak guna jugak.. sbb nak bukak terminal terminal keja nih hanyer laa mula jam 10 ke atas begituh.. heheheheheh.. tak bagus cara keja camnih jadik jgn dijadikan teladan yer... aper pun kalo korang tatau sekarang pkl440 pagi kat sini....

di samping gua yg sedang membuat keja .. anak gua yg sorang nih masih lagik tidak tido.. tido pkl 10 malam tadik.. pastu seperti sudah menjadi rutin die 2-3 minggu nih dgn gangstanyer die bangun tido pkl 130 macam siang hari laa plak utk main.. hari nih org rumah gua buat strategi bawak si anja masuk tido dalm bilik.. tapi rupenyer biler die seda (jam 130 pagi tadik) bukan main kuat lagik die menjerit nak main.. daripada tido tuh.. tatau laa sbb die takutkan kegelapan.. ataupun anak gua sudah pandai kire.. die tgk kat katil ade sorang.. jadik musti sorang lagik ade kat luar.. jadik die bole nak bepoya poya... adehhh.. yg pastinyer pening kepla seperti biaser.. gua pun tatau nak buat macam maner hal nih... sekarang pun gua keja lebih mase sampai 10 - 11 pagi utk try cover mase yg kekadang terabai sbb tepakse layan jugak anak gua....

yg penat gua rase org rumah gua .. sbb tido teganggu sekejap sekejap.. tapi aper nak dikata kan.. kalo korang ade tips utk ubatkan pekara nih.. sile laa tinggalkan pesanan di ruangan komen... gua ader tgk tgk jugak tapi mmg agak susah sbb cadangan utama adalah utk mencipta environment yg tenteram supaya die pun tido tanak bangun main.. tapi disebabkan gua yg bejaga malam nih jadik susah laa nak buat.. gua igt mungkin biler tibe masenyer bole laa try experiment nih 1 - 2 minggu mendatang... aper pun memalam camnih sbb kepla gua pun pening nak melayan keja yg pusing pusing gua mengamalkan teknik "buat boodooo" ajer kat anak gua.... tapi itu laa biler gua buat bodo die pegi kacau mak die tido plak... tak saba jugak nak tunggu anak gua besa dan paham bahsa.... tau laa die tanak mengaco walaupun die tanak tido... ish ish ish....

itu laa anak anak... biler gua terigt-igt 4-5 hari nih tak berapa jam gua tido pun gua tatau... sekarang nih mmg tak rase nak tido walaupun mmg gua rase letih giler nih.... gua pun tatau camner nak buat tuh.. mungkin rase bahang jugak nak abis dah lagik 10 bulan.. maklum laa masuk tgh tahun dah sibuk nak menulis.... jadik time nih laa nak siapkan komponen komponen penting laa.. maklum laa... umah gua dah abis dah kena convert cam terminal nak operate kapal angkasa... kamera takde laa nak kasik bukti... jadik kalo rajin singgah singgah laa.. macam sorang kawan gua sudah behajat... nih trip kengkawan nih... kekekkekekekekkeke.... datang jgn tak datang.... kalo gua balik tahun nih dah takde umah kosong nak tumpang weii.... sape cepat die dpt laa kire.... hehehehhehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home