06 January, 2008

300

jgn salah paham... bukan movie 300 spartans.. tapi ini laa post yg ker-300 gua sejak tahun 2004.... uihh gua rase bole tahan jauh jugak nak sampai sini.. lagik lagik sbb gua nih kalo merapu bukannyer pendek pendek tapi punyer laa panjang sampaikan biler gua dah abis tulis jgn harap gua nak baca balik... iyer kalo korang tak sedar lagik mmg gua tak penah baca balik pun aper yg gua penah tulis.... agaknyer sbb tuh laa gua tak penah paham aper yg gua merapu.. heheheheheheh... tapi tak kesah laa.. tak sangka dah sampai sebyk nih.... gua igt memandangkan ini mungkin tahun terakhir gua di tempat org.. gua rase baik gua abiskan blog setiap hari... citer citer menarik yg tejadik kat sini.. sebab lepas nih gua rase tinggal pengalaman ajer.. jadik time tuh ade laa sebaiknyer gua baca balik aper yg gua tulis utk merasa lebih kenangan.. hehehehheeh....

becerite pasal kenangan.. semalam hari sabtu malam punyer laa byk movie kat tv sampaikan gua pun sangkat tak buat keja sebaliknyer bebaring di sofa besama keluarga... org rumah gua pun mencadangkan supaya bukak ajer itu sofa jadik katil supaya kitaorg dpt menikmati movies (ader "s" sebab byk...) .. lagipun sejak balik (dah dekat sebulan yg lalu rupenyer) tak penah pun kitaorg tido dgn elok.. selalunyer org rumah gua ngan si anja tido kat atas kerusi dan gua plak tido kat lantai ajer... walaupun sofa tuh bole bukak jadi katil tapi gua rase baru sekali ajer kitaorg bukak tido ramai ramai ... iaitu pada malam 1hb 10 2007... dimane pada keesokan paginyer gua pergi viva transfer gua dan beberapa jam kemudian mengangkat beg utk pulang ke malaysia... (yer lebih kurang 3 bulan dah sejak time tuh...)

aper pun malam tuh gua ngan si anja yg tak tido lagik pegi laa layan love actually sbb scene org kat airpot tuh sungguh menggembirakan gua... tatau laa si anja sbb gua rase die tak paham pun aper benda... janji ade org tak tido lagik teman die kire dah bagus laa... jadik malam semalam biler kitaorg bukak itu sofa jadi katil pastuh tgk movie (time tuh kat tv citer outbreak ajer) .... tapi dgn bebaring dekat situh mengigtkan gua tentang detik detik indah seperti 3 bulan yg lepas di maner kitaorg akan begerak menuju airpot dan becuti sakan di tanahair... tetapi malangnyer pagi nih biler bgn... kitaorg bukan lah dlm pejalanan ke lapangan terbang sebaliknyer hanyer duduk melepak ajer kat umah... terasa mcm sedih ajer.. maklum laa gua nih sentimental.. terasa seperti kurang seronot ajer biler igt balik peristiwa 3 bulan lepas.....

yg kelaka biler terigt balik.. waktu 2 bulan yg diabiskan becuti itu hari terasa sungguh menggembirakan... tapi biler pike balik.. adakah itu disebabkan balik becuti tuh bersifat sementara ajer.... ? adakah biler balik malaysia terus nanti takkan terasa seronot sebegituh.. entah laa gua pun tak berani laa nak komen kerana gua sendiri tatau... aper yg pasti perasaan gumbira utk balik tuh sememangnyer sebati.... maklum laa gua terigt malam sebelum balik pun dah rase nostalgia.. apetah lagik kalo bebetul balik... tapi itu laa tak tau nak kata... nanti biler time balik terus nanti akan segumbira ini ker...? adakah perasaan itu akan tebalik plak nanti... hmmm.. tatau laa kan nak kata camner.. aper pun gua harap pembaca pembaca blog gua besaba disebabkan entry gua sekarang nih penuh ngan coretan ajer tapi takde gambo... sabo sabo laa bukan senang nak re-cover biler kamera dah kena curik nih... mungkin kalo ade rezeki gua akan sajikan entry yg lebih beseri dan ade gambo utk tatapan semua... buat mase nih enjoy dulu aper yg ader... sblm semuanyer abis betebangan pergi..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home