22 December, 2007

norma norma keidupan...

setelah 2 minggu.. akhirnyer keidupan kembali seperti biaser... tido pun dah betul... makan pun dah betul... dan intenet pun dah btul.... semuanyer sudah kembali seperti 2 bulan yg lepas... tapi dlm pada semua menda dah betul ader jugak yg tak berapa betul kat umah baru kitaorg nih... salah satunyer daripada intenet yg mencapai 16mb... sekarang dah tinggal 8mb ajer.. maka dwload movie yg dulunyer 5 minit sekrang sudah tambah skit jadik 10 minit.... pastuh satuh hal plak.. letrik plak giler babas punyer mahal kat tempat baru nih.... masuk minggu nih ajer dah dekat 80 pound... tapi itu bukan masalah sbb uni pun mmg tau pasal api nih mahal... jadik die org dlm mase nih kasik penghuni kat sini claim balk wang yg sudah dibelanjakan utk bayoo api.....

gua pun tatau apsal tapi bebaru nih balik umah tgk gelap ajer bangunan tuh... rupanyer bukan saja kitaorg nih kena api mahal.. agaknyer bayaran api pihak uni pun tak cukup nak cover sebulan... ntah laa.. tapi rase lega jugak laa sebenanyer sebab api pun free.. air pun free.. sekarang tinggal bayo intenet ajer laa... ader jugak telintas nak amik tv bagus skit.. tapi pepike sebenanyer dah cukup hiburan dah utk setakat nih... tak perlu laa nak bebanyak hiburan kang jadik memacam hal plak kang... dah laa tahun nih tak dpt nak poya poya abisan sbb kena keje keje keje abiskan pembelajaran... hehehehhehehe.... aper pun sekarang agak sunyi sepi skit uni.. maklum laa semua mat saleh dan bukan mat saleh dah berambus cuti xmas.... jadik sebenanyer gua rase senang jugak laa tak ramai ramai org... nak naik bas pun takde laa penuh.....

tapi itu laa rase cam dah lama balik.. tapi baru nak masuk 2 minggu... hmmmm.. rase bole tahan pelahan jugak mase bejalan.. sejuk sejuk begini... dgn malam yg dtg skit punyer cepat... mmg rase begituh gamaknyer... biler mlm tiber .. gua pun mmg bole tahan malas nak bekerja... kena carik benda nak bakar semangat skit kot... tapi aper pun baik lor gua rehat rehat seminggu lagik (mcm org putih cuti krismas jugak)... bukan aper mungkin pastuh takkan rehat lagik dah kot... itu laa die... memandangkan super gua akan becuti sepanjang tahun depan.. lagik laa bedikari nampaknyer gua nak mengabiskan phd nih... hehehhehehe.... nanti bole cite lagik panjang.. sori geng takde byk info sekarang nih.. maklum laa balik balik kesibukan mengabiskan keja yg time cuti itu hari tak buat.. sekarang baru nak rehat skit... tapi tak kesah laa.. yg penting skrang bole laa rajin rajin bukak blog gua.. sebab coretan idup gua akan kembali normal.. normal.... hmmmm....?

1 Comments:

Blogger Jin said...

kekekeke...dah start bizi balik ke...aper brg mat...takkan tade end year sale kat area2 lu tuh...sandle gua camner?????

5:45 PM  

Post a Comment

<< Home