14 December, 2007

sekian lama... berpisah....

aduhh... gua rase cam dah lama dah .. tapi biler tgk tgk balik sebenanyer baru nak masuk seminggu kepulangan gua ker sini... nak kata sejuk tuh tak laa sejuk... nanti kejap.. sebenanyer sejuk nak mampus.. kakakakakaka.... lagik lagik hari nih semasa gua keluar pegi semayang jumaat... tejumpa jugak laa teman teman sepermainan bola sepak.. rase cam dah lama tak jumpa.. tapi biler pike balik baru 2 bulan sebenanyer.. bebudak nih rase lama sbb diorg itu hari pegi cuti summer dekat 3 bulan pastuh biler balik tak jumpa kot sbb gua plak nak mulakan cuti gua itu hari.. kecuali satu org.. gua jumpa mase kapal tebang baru mendarat kat klia.. die dlm pejalanan utk balik uk .. amik cuti lebih laa kirenyer.. biler gua terigt ttg tuh tadik gua terasa plak mcm sekejap ajer cuti nih.... ermmm.. sekejap ker tak sekejap....?

hakikatnyer mmg lama kot.. kalo tidak takde laa super gua bising bising giler ckp gua nih mcm tak cukup time ajer abiskan phd... siap memberikan amaran kepada gua supaya menyuruh org rumah gua berenti bekeja supaya gua mempunyai lebih mase... sampeii begituh... tak tau laa plak camner citernyer.. tapi itu hari senin gua jumpa die itu laa die ckp.. kejap lagik plak gua kena jumpa die nak citer aper jadah plan yg ader dan keja keja yg sudah gua siapkan sepanjang pecutian gua... pekara sebenanyer..? takde menda pun yg dah siap sbb gua memang becuti sakan.. kekekekekekke.. itu yg die lagik bising tuh... ntah laa gua pun tak paham kenapa die begituh obses utk mengabiskan phd gua dlm mase tahun nih jugak.. mungkin sbb salah satu student die yg jugak senior gua baru lepas kantol kot.. maka kerisauan pun menyelubungi diri die... nanti nama buruk plak kot...

ntah laa.. gua pun tatau nak buat camner.. cumer yg pastinyer sekarang nih rase mmg byk keja nak mati ... tapi rase cam tak semangat plak nak buat.. mungkin sbb tido yg masih lagik tak betul.. pastuh rase semacam kepenatan ajer... mungkin becuti itu hari bukan sahaja mengilangkan kepenatan.. tapi tambah pun iyer jugak kot... hehehehhehe... aper pun yg pastinyer keadaan di umah yg takde intenet menambahkan lagik kemalasan gua... makin slow laa keja nampaknyer.. betambah tak produktif... tapi nampaknyer pada ketika ini bukan alasan... gua igt skit jam lagik jumpa super gua pun gua nak ckp yg tahun lepas bukan sbb org rumah gua keja .... ader laa dlm 35% kot.. tapi yg selebihnyer keadaan gua yg langsung tidak motivasi.. hehehehhehe.... ader bole begituh ker... sudah tentunyer bole laa...65% tuh... aper nak katooo... aduii kalo gua tau lambat cam gini nak dpt intenet awal awal lagik dah order.. nampaknyer bejinggut sampai minggu depan laa nih jawabnyer... cittt.... !!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home