15 August, 2007

the price of the game...

puhh.. 2 hari yg baru nih agak sukar utk diterima.... last sekali gua citer yg gua tidak lagik sehebat dulu... gua igt laa.. dan akhirnyer mmg tak kemaner pun.. jgn kan ke laut.. kelmarin sudah mendapat beriter bahwa kegagalan gua dlm ujian yg gua amik malam sebelumnyer... patut laa punyer laju gua amik.. lagipun biler soalan no. 1 pun lu tak tau jawapannyer.. mcm maner dgn no.2,3,4,5 dan apertah lagik soalan soalan yg terakhir... tapi disebabkan gua tanak putus harapan dan gua igt omputih nih sentiasa ader polisi, bagi peluang kedua.. gua igt gua try jugak anta emel mengatakan yg gua sendiri dah 2 tahun dah menceburkan diri dalam dunia the matrix.. pastuh gua banyak sgt bahsa gua tau dan utk pekara pekara research sekarang nih gua guna benda benda yg tersgt laa longgar strukturnyer....

punyer panjang gua rase gua tulis dekat 2 peranggan yg size size kat blog nih jugak laa utk berikan penjelasan... tapi gua dpt reply 2 ayat ajer suruh cuber jaya di peluang yg lain... adusss..... sakit jugak jiwa gua... gua rase takde laa gua tak lulus pun.. tapi mungkin die bantai suruh 10 org buat.. lagik 5 org dpt markah penuh kot... tapi itu laa... nampaknyer disebabkan gua nih mcm pendatang asing jadik kena power laa utk merebut tempat daripada org org lain.... biaser laa kat tempat org semua benda kena dua kali .. tgk ajer laa perihal kewangan.. semua benda 7 kali... beli sos maggi pun dekat 10 ringgit sebotol kecik.. bukan sos life pun.. sos maggi ajer pun die nak bagi camtuh.... kalo sos life kfc lain laa... cittt....

pastuh hari nih seperti biaser gua betemu dgn super.... jadik seperti biaser takde beriter yg bagus.. semua beriter yg tak bagus ajer.... masih tak cukup lagik rupenyer keori-ginal-an benda benda yg gua citer.. nak kena pike lagik mendalam.. padhal dlm kepla gua punyer laa malas nak pegi... igt nak duduk main game... pastuh tgk movie.. pastu jaga anak.. pastu buat bodo ajer... tapi biler pepiker aper nak jadik selepas tuh tatau laa plak kan.... jadik disebabkan satu satu nyer peluang yg ader utk gua menukar idup gua sudah tak dpt dicapai... dlm erti kata yg lebih tepat.. gua sendiri yg pegi tutup itu lubang.... maka sekarang kena laa pike dgn mendalam... kalo tidak abis laa kena bambu.. super gua sendiri akan pegi becuti selama sebulan minggu depan.. mmg laa sungguh relaks biler mase itu tiber... tp yg drama nyer biler die balik nanti.. dan lebih drama mcm cerekarama ader laa penentu mase depan gua kat sini... kakakakakak.... dan yg pastinyer disebabkan sekarang ini itu ajer trek yg pasti.. jadik tiber mase utk gua berenti menulis dan bepike dgn medalam..... ini aaa nasib ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home