09 August, 2007

dan.. pemenangnyer....

bukan selalu gua buat competition... hehhehehe.. sebenanyer dah 2-3 kali jugak gua buat competition tapi tade org layan sgt.. mungkin sbb gua tak ckp adiah die kot... sekarang bile dah offer adiah baru nak layan.. citt.... tapi tak kesah laa.. selepas tgk respon lebih kurang purata pembaca gua sehari hari maka... gua tutup laa competition hari ini dan dgn jumlah tekaan (betul ker main teka tak tgk gambo.. terrerrrr tabik spring betul) 8 keping... sape yg name die mr belacan tuh jgn luper mintak KFC apabile gua pulang nanti.... utk mengelakkan sebarang ketidak puashatian.. jawapan ade kat bawah nih....










3 Comments:

Blogger Jin said...

citt...tipu siut....lu kurang 1 gambar....kalau tak silap ar kann...row last skali column no3...lu duduk kat hujung skali....tapi nampak kepale....btul ke....kekekekekeke

7:15 PM  
Blogger kenit said...

bai.. walaupun tepat.. tapi telalu tepat tuh sbb muka tak nampak... kena laa kasik can skits..

8:03 PM  
Blogger Zan said...

kat sini pon nak menang jugak. kasik la can orang lain menang.

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home