05 August, 2007

the countdown...

kalo gua igt tak silap.. satu tahun yg lepas.. pada ketika yg samer .. kitaorg sudah siap siap packing hendak balik dah... apertah lagik bulan depan tuh kena pegi york sebab conference pastuh 2 hari lepas tuh terus balik kampung.. bukan utk tanam jagung tapi utk makan jagung kat pasar malam ajer laa.... tapi setahun kemudian.. iaitu sekarang... jeng jeng jeng.. aper pun tak packing lagik... keadaan pembelajaran pun takde laa smooth sailing mcm tahun lepas.. kalo tahun lepas dah lepas progress repot tapi tahun nih gua masih lagik menulis repot... jadik tahun lepas mmg lebih santai laa kalo nak kire bebanding tahun nih....

terigt akan hal hal yg sudah belaku tahun lepas.. dan yg belum belaku tahun nih.. mmg rase mcm dah lama duduk sini.... dah pelbagai menda dah tejadi tapi tak perasan mase belalu begituh pantas rupanyer... tapi aper pun ini time mmg kitaorg ade plan yg skit pun tak sama mcm tahun lepas... tetapi dgn objektif yg tetap sama iaitu sampai menjelang hari raya.... hehehehhehe... tahun nih bebanding tahun lepas kitaorg puasa hampir sepenuhnyer dekat sini.... aper pun sbb kitaorg kena pindah keluar... jadik igt nak settlekan dulu perpindahan ke umah baru.. sbbnyer tahun lepas bile kitaorg sampai tak masuk umah lagik.. punyer laa sakit kepla.... lagik lagik biler sampai sini sbb sudah nak mula musim sejuk.. siang siang pun sudah gelap.. jadik ideal utk sampai sampai terus masuk umah.. bukan cam itu hari.... sampai sampai kena punggah barang plak....

aper pun gua rase disebabkan gua mmg sibuk nak settlekan hal hal penulisan repot nih.. maka takde laa dlm mase tedekat nih utk kemas kemas... lagipun ade lebih kurang 2 bulan lagik sblm kena pindah.... jadik takde laa rase nak balik sgt.. walaupun kat uni nih dah lebih kurang kering kontang sekarang tade sesape pun... tapi mungkin biler repot dan settle gua akan mula bepike pike utk kemas barang kot... itu laa selesai hal nih gua rase mmg gua asik pike nak balik ajer kot.... tahun lepas repot settle - viva settle - pegi konferensi pastuh balik senang ati... tahun nih konferensi dah pegi tapi repot ngan viva tak settle lagik.... sbb tuh kot takde rase senang ati nak balik lagik.... aper pun.. kalo korang ade mase dan nak tolon naikkan hit org download hasil penulisan petama gua.. jgn segan silu ker sini: http://www.ecs.soton.ac.uk/people/eir05r --- jgn luper klik artikel kat book section tuh.... enjoyss... ahahahhahahahahaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home