12 August, 2007

it's sunday morning....

sememangnyer.. walaupun gua nih tak kerja macam org lain 9-5 (mon to friday), kalo dlm kes wife gua 7-4 (mon- thur) pastuh 7 - 1230 , 230 - 530 utk hari jumaat, tp seperti org lain jugak.. gua tetap tak saba saba menunggu ujung minggu tiber.. gua pun tatau kenaper.. tapi biler adernyer org rumah kat umah at least rase ringan skit tugas menjaga aaqilah kot... nampaknyer jaga aaqilah 5 kali sehari nih bole tahan memakan tenaga dari segi batin.. kena sentiasa byk besaba dgn kerenah .. lagik lagik biler kite sendiri tak paham aper yg die nak... jadik biler tiber ujung minggu tak pepasal rase cam diri sendiri plak holiday.... pike pike biler time mcm nih laa ade lebih mase utk selesaikan keja keja.. tapi last last diri sendiri teperangkap dgn aktiviti lelepaks...

minggu nih lain plak citernyer.. daripada minggu macam tak de benda dan bole besantai utk menenangkan pemikiran.. tetiber ade plak aktiviti.. mula dgn hari jumaat sbb super gua ade buat bbq... seperti biaser bbq nih bukan gua boleh makan pun.. tgk ajer laa dan dtg lelepak meminum... makan sayur ajer laa.. kekekekekekke... pastuh hari sabtu semalam ade bbq plak anjuran memember kat sini.. kat satu taman dekat dekat dgn tempak kite org nih mengadap laut... yg itu bole makan punyer.... pastuh hari nih plak.. org rumah gua ade kenan satu set minum teh ... dah lama kempunan.. jadik dlm penat penat aktivitis tuh terus jugak turun utk pegi beli.... bahya jugak sbb benda bermusim.. nanti kalo abis panjang plak citernyer...

aper pun... dpt dirasakan kalo pegi beraktivitis di ujung minggu nih penat tul.... bebanding minggu lepas di maner kitaorg duduk duduk rehat layan tv ajer kat umah... tapi gua rase selagi gua tak abiskan repot nih mmg rase agak byk ajer keja.. tak berapa relak... gua sendiri pun tak saba saba nak kasik keluar kasik settle bungkus terus.. harap harap nyer minggu depan dah dpt laa settlekan... tapi kalo nak kire ade lebih kurang 80% lagik kot.. biler jumpa super tiap tiap minggu ade ajer benda yg tak berkesan mcm maner laa nak siap.... tuka tuka dan tuka dan tuka dan tuka.. aduiiii... tapi itu semua bagus jugak sbb lagik byk tuka lagik elok time gua nak kena viva nanti... biler time itu sudah tiber lagik relaks maaa... hehehheheheh... relaks sbb tak byk benda nak kena betulkan pastuh dgn suka sukinyer bole balik kg... berpoya poya secukupnyer tanpa ade rase penin kepla.. muhahahahahhaa..... tapi utk mase ini, dpt ujung minggu pun dah kire seronotss.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home