28 July, 2007

isn't she lovely....

aku rase mmg bole tahan boring jugak beberapa post tekini... yer laa skit skit citer pasal benda benda duka lara.. kesusahan dan bole tehan menampakkan ketidakpuashatian gua yg tak pernah ader hentinyer sejak dua menjak menjejakkan kaki kat tanah org nih.... tapi realitinyer kat dunia nih takde ctrl-z atau ctrl- _ (kalo emacs) maka tepakse laa mengadap ajer segala akibat daripada pilihan yg kite dah buat.. samada matang atau tidak matang pada mase tesebut.. kakakakkakakakaka...

aper pun utk tuka skit topik.. dan kasik naik balik rating blog gua yg semakin kurang popularitinyer nih... gua kasik citer skit pekara pekara yg menggembirakan idup gua... seperti biaser kalo cite benda benda yg menggembirakan evolve disekitar keluarga... tapi utk lebih personal sudah tentu laa cerite pasal kasut.. dan kalo ceriter psl kasut sudah tentu sampai besok pun tak abis.. maka utk kasik abis gua cite pasal kasut sepanjang minggu lepas sajer laa.. dan lebih spesifik cite pasal the one n only.. the truly.. mj the brand.. kalo ade yg tatau lagik, annualy diorg keluar edisi kasut baru utk mike.. walaupun mike dah besara... jadik kalo ikut kalendar.. tahun nih ade laa kali ker 22 atau XXII... dan seperti zaman zaman selepas mike besara.. takde laa excited sgt gua menunggu released baru... sbb rase kasut macam kurang soul....

so i tot... masalahnyer sejak gua keja dan mempunyai pendapatan sendiri.... gua tak penah lagik miss sebarang j's yg keluar pada tahun sepatutnyer... gua mula keja mase XVII, pastuh bederet beli XVIII, XIX, XX dan yg baru tahun nih XXI.. sambil sambil tuh beli jugak laa beberapa retro jordan... dan satu precious j's yg keluar og pada tahun 97 --- (citer lebih lanjut di mase akan datang) ... tapi seperti release baru takde laa rase excited pun.. jadik tahun lepas biler gambo rahsia XXII keluar seperti biaser gua tidak laa rase cun pun... tapi masalahnyer seperti semua j's yg sudah keluar, setiap satu akan grow ngan jiwa kite dgn mase... dan apabiler itu tejadik akhirnyer tak kisah laa kasut tuh rase cam takde passion.. ataupun designer die org lain dan bukan yg original.. kasut itu sendiri akan idup dlm jiwa kite.... dan dgn diskaun dekat 60% sape dpt tahan beb.... kekekkekekekeke.....

itu laa yg tejadik ari jumaat lepas... sedang gua mengusha usha sisa sisa jualan mura itu hari di footlocker... dtg laa mamat nih kasik tunjuk promosi istimewa hari tuh... dpt extra 30% on top of aper aper sale yg ader.. menjadikan kasut kasut yg pada mulanyer telalu mahal menjadik tak mahal pung... dan apabila sudah menjadi sebegituh mura.. masakan tidak cinta menjadik cinta... dan jeng jeng jeng....



Yer.. kini gua sudah jatuh cinta dan memahami jiwa XXII... bukan sebab mura, tapi sbb die sudah grow dlm jiwa raga gua... lebih kurang belajar mencintai laa.. masalahnyer daripada I - XXII sekarnag nih semua special dan unik dan tersendiri.. kena pandai belaja nak cinta laaa... jadik kepada sesape yg kire, sekarang sudah ader IV, VII, VIII, XI (2 psg), XII (2 psg), XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI , XXII -- masih lagik tak cukup semuanyer nampaknyer.... kekekekekekke.... tapi mungkin di sebalik magik of ebay dan kesabaran yg tiada hadnyer utk mencari yg original dan bukan tiruan belaka bang... impian gua utk mempunyai semua semuanyer j's (yg wajib laa) akan menjadi kenyataan kot.. tak pecaya..?

iyer.. itu timberland boot bole lipat atas punyer tak sampai pun 150 jumpa di ebay... satu lagik itu camper pun jumpa kat ebay tak sampai 70 inggit pun.. (35 sebenanyer tak campur pos) muahahahahahaha... iyer semuanyer dlm ringgit malaysia.... kekadang gua pike balik sebenanyer ader kedai bundle yg tak de limit laa ebay nih.. bukan hari hari pun jumpa barang baekk... tapi kalo jumpa dan murah sebegini.. buntil pun tak bole lawan bang... dah laa selalunyer barang 2ndhand mat saleh nih mcm tak pakai pun.. maklum laa bagi diorg mura sgt sampai beli byk byk pun takde bezanyer --- agaknyer laa.....

aper pun gua rase tak kire camner pun rase cinta.. takkan sama dgn cinta yg satu nih.. cinta yg tak dpt dinilai dgn uwang ringgit.... cinta yg walaupun gua baru tido 2 jam itu hari selepas bejaga satu malam... die tepuk tepuk suruh bangun sambil jerit jerit tak dpt nak main.. kena jugak laa bangun .... yer itu laa yg paling canteks tidak setanding dgn aper aper pun yg materialistik di dunia... tak pecaya.... ?



2 Comments:

Blogger Jin said...

tembam siut Aaqilah....siut ar...tambah kasut lagi...tak insaf2 ek lu....

9:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ala kasut baru macam mana pun nanti makan crossover dari Answer 7 jugak.

10:19 AM  

Post a Comment

<< Home