17 July, 2007

terkenang kembali....

waduh waduh.... nampaknyer penangan kepenatan minggu lepas bole tahan jugak tebawak bawak ke minggu nih.. bayangkan laa dah sampai hari selasa nih aku masih lagik tidak fully recover.... mungkin sbb perubahan tido 3 hari tuh mmg meninggalkan impak maksima kepada jadual harian yg sudah penat ditune beberapa minggu lepas.. aper pun sebenanyer sekarang nih gua bole tahan mengejar tarikh luput jugak laa..... sbb menjelang bulan 8 nanti pun super gua hendak pegi becuti.. jadik kena pastikan semua repot settle sepantas yg mungkin nih.. igt minggu nih bole laa settle satu bab ker.. tapi disebabkan after effect minggu lepas tak settle down lagik.. kepla tak beraper jalan nak begerak cergas....

harap harapnyer gua sendiri dpt settle down mengikut rutin dlm minggu nih.. kalo tidak mmg sesah bepuluh nak keja semua pekara yg kena nak bubuh dlm repot gua.. hari isnin hari tuh lepas diskusi dgn super bole tahan jugak benda yg nak dibubuh dlm tuh... byk jugak laa.. nampaknyer bulan bulan menuju cuti yg maksimum ujung tahun nih mmg kena keja sebena bena laa... kalo kire kire... aku igt dlm 5/10 bole laa begerak balik ker tanahair... hehehhehe... utk cuti raya dan cuti melepaskan geram segala benda yg sudah digeramkan sepanjang tahun.. nak balas dendam punyer pasal igt mau stay sampai tgh bulan 12.. dlm 10-11/12 camtuh.. tapi itu tatau lagik laa... paling budus pun sampai awal bulan laa....

tapi nampaknyer seperti aper aper pun yg kite mau dlm idup nih.. utk sampai situh kena laa berusaha sebena benanyer... same jugak dlm kes ini.. kena laa keja kuat nampaknyer... baru igt nak poya poya tunggu balik.. tapi nampaknyer 2 bulan nih mungkin tidak possible... masuk ujung bulan sembilan mungkin bole adjust... tapi utk time time tedekat nih kena pulun abis abisan laa... gua harap form gua akan kembali secepat yg mungkin.... chee lamak macam atlit.. tapi lebih kurang gituh laa.. badan cergas otak cerdas.... hhehhehehe... disebebkan off season (budak budak balik malaysia) aktiviti membolak dah berapa minggu takde.. biler takde tuh nampak laa gua rase mcm membesar plak.. ishhh leceh betul laa kalo cergas sgt nih.. biler time tak cergas abis terus... tapi agaknyer ini semua tejadi utk kasik gua pokus utk repot besa.... selalunyer aku tgk dlm 50 - 60 muka.. tapi aper yg gua ade plan ngan super gua nih senang senang sudah masuk limit thesis nak dpt phd... aduiii.... tatau sempat ker tidak dlm 3 minggu nih... gua rase baik gua cergas laa.... ciiittt...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home