19 August, 2007

nafsu amarah....

gua ade skit tensen minggu lepas.. lagik lagik biler gua dgn sendiri nyer tidak bejaya lulus satu periksa yg bisa menukar idup gua di negara org ini... aduiiii.. walaupun nampak cam tak berapa tensen kalo korang baca post post yg lepas tapi sebenanyer dlm ati gua bole tahan laa tensennyer... nanti kejap betulkan skit.. bukan bole tahan.. sebenanyer sungguh kucewa.. sbb diakui dah 2 bulan nih, dek kerana kesibukan utk menyiapkan repot gua sendiri tak de pun usha usha peluang pekerjaan.. jadik aper aper yg datang mase gua usha 3 bulan lepas itu laa yg ader utk disandarkan harapan.... tapi nampaknyer tak kesampaian....

jadik dgn api kekecewaan yg belum reda... dan duit elaun dari org rumah tecinta, maka ade satu tempat ajer laa nak pegi nampaknyer.... hehehehhehehe.... pastuh tetiber biler sampai di tempat yg hendak dituju, ader plak jualan murah... tanpa mengira waktu gua pun menunjukkan belang dan melepaskan segala kecewaan yg ader.. dah hasilnyer.. jeng jeng jeng.... seperti yg akan dipersembahkan oleh si anja yg turut menemani gua melepaskan geram....



mungkin sebelum nih gua tak penah citer betapa anginyer gua dgn budak budak yg beli kasut pastuh kumpul simpan dalam almari bukan nak pakai... a.k.a the so-called collector.... diorg nih bukan buat aper menaikkan harga barang ajer... tak pepsal.. jadik biler pegi ke kedai kilang pastuh ader jualan sample beginih gua hanyer mampu tesengih sajer aa.. lagik lagik dicampur dgn mood yg mmg tak berapa baik... campur sentimen yg gua tulis kat atas... maka tejadik laa pekara pekara sebeginih....

tapik kire nasib baik jugaks laa sbb kaki gua nih telah dispesifikasikan khas utk size bagi kasut kasut contoh... jadik mmg betuah laa... dlm erti kater lain.. kasut gempak pada harga yg dirt cheap.... hehehhehe.. jadik dlm 2 hari beturut turut berhempas pulas.. maka ini laa yg gua dapat... air jordan I, III dan XXII beserta dgn sepasang sepatu mercurial vapor IV dan tidak ketinggalan poket yg sudah bocor tak beduit... kepenatan yg tidak terhingga.... 2 buku yg kena baca dan report yg nak satuh haper pun tak buat utk tunjuk kat super gua petang besok... kakakakkakaka.... tapi yg tak ternilai perasaan gumbira dan puas hati kot.... dalam diam terasa bebayar jugak rase kucewa yg dirasakan minggu lepas.. walaupun hakikatnyer tak boleh buat aper.. tapi aktiviti ini bejaya membuatkan proses penerimaan tuh senang skit laa camtuh.... yg pastinyer gua gumbira sbb skit ajer lagik utk gua mencapai misi gua... dandgn adernyer jualan murah sebegini sudah pastinyer ongkos utk melengkapkan cita cita menjadik lebih mudah.... hehehhehehe....

hakikatnyer terima kasih jugak laa sebeb memilih saiz kaki gua sebagai saiz yg sesuai utk membuat kasut kasut contoh.. kerana kalau tidak gigit jari ajer laa gua nampaknyer... hehehehhe.... selalunyer pun takde laa sebagus ini.. cumer kali nih mungkin nasib gua baik sebab ade jualan murah... tapi biler pepiker balik... kalo rezeki gua kat jualan mura itu hari dituka kepada rezeki mendapat pekerjaan minggu lepas.... bukankah itu lebih indah..? entah laa.... tapi yg hakiki, kat dunia nih tak bole dapek dua dua..... itu ajer yg pasti...





3 Comments:

Blogger Jin said...

betul punyer marah ayah aaqilah nih....ish...ish...ish...tapi kalau dah alang2 marah tuh, marah ar skali utk kengkawan....kengkawan dapat barang sepasang dua pon dah ok....kekekekekekke

5:57 PM  
Blogger Cik Anor said...

sian aaqilah lapar, sampai makan kasut

9:29 PM  
Blogger Zan said...

Makan kasut tu anak nko kenit, nko ni, ada ke patut

10:58 AM  

Post a Comment

<< Home