10 July, 2007

another day...

hari hari gua rase bole tahan letih jugak aa.... byk btul waktu diabiskan tido rasernyer... tatau plak apsal... nak kata gua penat nak mati takde laa jugak... cumer masalah baru sekarang.. stiap minggu gua rase mcm gua idup satu hari lagik pantas daripada org lain.... camner plak tuh kan.. senang ajer... sebab selalunyer gua tak tido malam sampai pagi.. maka hari gua bemula awal laa... pkl 12 malam dah mula dah... cthnyer cam hari nih org lain still tak rase dah hari rabu.. tapi gua dah rase hari rabu dah... by the time gua bgn tido (lepas masuk tido pkl 7 nanti).. dah masuk hari baru dah...

selalunyer lebih kurang tghari (dlm 3-5 jam tido) gua pun akan bangun dgn tangisan anak gua... selalunyer plak lepas tuh gua akan cuber pakse anak gua tido lagik.. kalo dpt sampai pkl 2 ker sedang elok laa.. tinggal lagik 2 jam ajer mak die nak balik.... disebabkan pekara sebegituh maka hari gua menjadi lebih singkat time siang.... biasernyer time anja tido gua kena tido jugak.. dulu gua igt time tuh gua bole buat keja tapi rupenyer gua sendiri mmg letih laa nak betahan malam nye plak.. jadik gua mmg kena rehat jugak sekali ngan aaqilah laa... mcm tuh laa lebih kurang.. pastuh bejaga ajer laa sampai hari besoknyer.. sbb tuh laa gua ckp mase gua cam cepat satu hari...

time nih org lain dah sibuk nak tido.. gua plak kena prepare dah utk pegi konferensi hari kamis nih.. sbb bagi gua hari nih sudah hari rabu... org lain blum lagik.. kena tunggu bgn pagi besok.. heheheheh... jadik nak kena laa budget-ing awal skit... aper pun .. seperti biaser super gua takkan tolong cover gua.. dgn selambernyer die reply = NO WAY begituh... aduss susah betul nak mintak tolon org nih... time time beginih gua harap sgt laa gua ade back up.. jadik gua bole laa buat lawak... in your face... tapi malangnyer time time beginih takde plak laa back up... aduiii..... aper pun selepas gua membalas emel die tadik.. mengatakan bahwa gua dah agak dah die akan ckp sebegituh.. maka gua sudah besedia.. betapa tak sabanyer laa gua nak blah dari sini....

kenaper laa susah sgt nak dapat benda benda yg kite nak.. kalo dah dapat tatau laa camner... sungguh sungguh kecewa... tapi aper pun pagi tadik sempat jugak drama biler org rumah gua tade sen nak naik bas pegi keja.. kena jumpa kawan baik die pinjam duit.. kesian plak gua tgk.. sbb gua pun tak dpt nak tolon.. selalunyer gua ade jugak saki baki... tapi mmg abis serdak pun takder... itu laaa hari itu gua igt segalanyer indah... tapi tak kesampaian lagik keindahannyer nih... hmmm....nampaknyer ujung minggu nih akan menjadi ujung minggu yg mengecewakan... dlm bahsa lain... p*kimak btul laa.... gua rase itu dah cukup utk merumuskan segalanyer...

1 Comments:

Blogger Zan said...

kekecewaan yang mendalam dan sementara. Yang hakiki perlu direnungi.

9:47 AM  

Post a Comment

<< Home