16 June, 2007

all u need is luv...

dah lama tak buat nih... tp dah satu setengah tahun kan kat sini... jadik gua igt biler lagik mase yg sesuai... lagipun sejak dua menjak nih gua asik merapu citer pasal buhsan saner buhsan sini.. walaupun itu sememangnyer hakikat yg tak dapat nak lari walaupun diri sendiri nak lari.. tapi itu laa kan... kalo asik nak lari ajer camner plak nak idup... idup dlm pelarian laa sebegituh.... hehehhehehehe..... bagi sesape yg tatau lagik ... gua mmg becite cite utk pegi ke amerika dahulu selepas diploma.. tapi apekan daya.. apply pun satu universiti... pastuh bom plak pg jatuh kat saner.... jadik tak kesampaian hajat gua.. walaupun sebenanyer bole tahan syukur jugak laa tak jadik pegi.... walau aper pun .... mungkin susah nak paham kenaper gua nak pegi... tapi.. mungkin sedikit gambo bole memberikan jawapan.... jeng jeng jeng....

hehehhhee.... ini laa hasilnyer selepas satu setengah tahun... lepas gua abis susun nih baru gua paham kenaper org rumah gua begituh bising sekali mulutnyer apabila citer kasut bebangkit..... mmg dah bole tahan byk.. tapi gua rase sbb flat gua pun kecik menampakkan betapa byknyer laa kasut yg gua ader.. secara logamaya ajer tuh.... tapi ini yg gua simpan... bole tahan byk jugak yg sudah tejual utk ganti balik laa lebih kurang.... yer laa org susah takkan laa bole sesuka ati tambah tapi tak jual... hehehhehehehehe.... tapi gua rase ini semau sebab gua nih seorg yg pendendam... dulu mase susah gigit jari ajer tgk org beli kasut.. sekarang biler dah ader luxury nak curik elaun kerajaan bagi.. jadik gua pun pegi hentam laa angkat sebanyak yg termampu... yer betul yg termampu ajer.. sbb bukan semuanyer mampu.. kalo semuanyer mampu gua rase mmg nak jalan kat umah nih pun dah susah.... hehehehehhehehe..... nih laa kirenyer inventory check gua nih.... majoritinyer atau bole nak kata semua laa... murah ajer senantiase diskaun melebihi at least 50%... kalo tidak takde nyer nak beli... hehehehehe...


aper pun ... sajer ajer nak tuka angin dari citer citer biaser.. hehehehheh... dlm diam sebenanyer gua mmg dah tak larat lagik dah nak idup belaja nih.... tapi plan lari yg dibuat terasa mmg mustahil utk bejaya... bebaru nih gua apply utk position tukang program utk team red bull racing... (gua rase gua ader citer dah).... tapi biaser laa kat uk nih kalo kite tak grad sini mmg susah... walaupun gua cuber buat kes yg gua belaja kat sini... (at least lebih kurang laa tuh konon...) ... pastu kompeni pun susah nak dapatkan work permit... bebanding dgn org rumah gua yg otomatik bole keja sbb visa die teman belaja... gua lain kes laa... hehehehhee.... tapi gua senantiasa pike sebenanyer semua yg tejadi nih apart of something big.... cthnyer cam gua dtg sini utk bukan utk dpt phd.. tapi tiket ajer utk involve dalam dunia f1.. hehehhe.. pastuh tak pepasal jadik f1 driver.. wawakawkkakwka.. samer laa ngan citer citer gua utk pegi us.. main dlm ncaa (walaupun subs ajer.. tp hit satu shot yg menyebabkan kitaorg menang championship...) pastu gua terus meletup cam mike.. hehehehhehe.... semuanyer angan angan keleng.... tapi biarpun keleng... yg kali nih gua tatau.. gua harap sesgt utk jadik.... tolon....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mat...kasut yonex lu tak masuk skali dlm gamba ke...?byk nike jer....

5:52 PM  
Blogger kenit said...

yonex..?hehehehehheee

6:42 PM  
Blogger Zan said...

safety shoes tader ?

9:24 AM  

Post a Comment

<< Home