13 June, 2007

do u know .. do u know.. do u know...

pejam celik pejam celik.. sekejap ajer sudah masuk hari kamis.. aduihh... gua aper pun takde buat sekarang nih.. tatau laa apsal malas sgt ... gua rase dah dekat 3-4 post dah gua citer pasal kemalasan gua.. nampak sgt bahwa takde citer lain yg tejadik.. itu satuh hal.. satu lagik nampak sgt gua mmg malas nak maju.. hehehehhehe.... tapi kelmarin hari selasa group gua buat plak away day.. atau hari keluar beramai ramai ... kalo utk besuka ria takper laa jugak ini takde laa suker ria rupenyer.... dah sebulan jugak diorg buat plan nak beramai ramai satu group keluar... gua punyer laaa malas nak telibat.. tapi sebab super ckp kat gua.. yg gua nih dah laa selalu tak nampak muker.. jadik kena laa menghadiri aktiviti sebegini utk kasik sosial....

persoalannyer gua rase die sendiri tatau yg gua nih mmg malas nak bersosial.. aduiihh.... gua punyer laa tetekan dgn budak budak postdoc yg takde keja kat opis tuh.. pastuh bole menggatal nak buat acara acara sebegini... diorg nih mmg keleng laa.. bole laa nak citer panjang.. diorg dah laa dpt gaji pastuh tade langsung tekanan utk mensettlekan keja keja cam budak budak buat phd... siottt ajer... jadik nak tanak .. dah kena pakse kena laa jugak gua pegi... tapi mmg menambah ketidak seronot-an apertah lagik aktiviti hari luar nih dipenuhi ngan presentation.. dah laa semua org kena present plak tuh... aduiihh... buat menambah keja gua ajer gamaknyer nih....

tak pepasal org rumah gua kena amik cuti.. pastuh gua plak keluar seawal 645 pagi utk pegi kawasan utan kat sini tempat diorg anjurkan aktiviti nih... satu hari abis kat saner.. dgr org citer berapi rapi tah hape benda diorg buat.. pastuh gua plak citer tah hapa hapa ntah.. pastuh pegi jalan jalan utan.. sedar tak sedar sampai pkl 6 ptg abis buang mase cam gituh ajer... bagi gua buang mase laa... lepas balik tuh punyer laa penat tak igt sampai gua pengsan ajer hingga ker hari nih.... rase sesungguh sungguh nyer malas.... tapi tang tang presentation semalam tuh bole plak gua dpt panggilan tepon .... gua sememangnyer beharap tunggu panggilan tepon red bull racing 3-4 hari nih... rupenyer tak.. cittt bikin kecewa ajer... kekadang biler mengharap bulan jatuh ker riba nih.. mmg merapu.... aper pun sblm abis aktivit semalam bole plak bebudak post doc nih plan nak adakan pejumpaan ngan selalu... gua senyum tawar.. mungkin diorg tak paham senyum tawar gua.. tapi kalo keja gua pun tunggang langgang masekan mau gua buat keja keja tak bejadah sebeginih... bole blah.... tepon ooo tepon tolong laa bunyik kasik kabar yg gumbira.... tolon laa woiiiiiii....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home