14 June, 2007

hot fuzz..



sedar tak sedar sekejap ajer satu lagik minggu belalu.. aduihh.. laju semacam laa plak.. mungkin disebabkan aktiviti sepenuh mase yg gua lalui setiap hari kot... ader ker cam gituh... gua rase ade jugak laa... hari nih seperti biaser kalo korang nak tau takde citer pun.. kakakakkakakakaka.... mmg tak byk aktiviti aktiviti menarik yg jadik.... tapi sebenanyer kalo ader aktiviti yg menarik pun selalunyer lebih duka dari ceria.... minggu lepas hari nih laa gua dpt surat saman membawa keta dgn pantas... dgn kelajuan 85 batu sejam di kawasan 70 batu sejam.. gua pun tatau laa kalo convert berapa jadik.. tapi agak agaknyer dlm 150 kmh ajer kot.. kecoh tul diorg nih.... itu pun tejadik semase aktiviti rombongan sakan....

buat sakit kepla ajer dpt surat surat cam gituh... jadik lagik baik laa slow ajer cam ginih.... at least takde sape nak sakit kepla... mulai hari nih gua buat plan baru.. sbb dlm minggu nih (dah masuk 2 minggu dah) pecubaan gua cuber jaga anak sambil bekerja tak menjadi... jadik gua igt tukar strategi laa... bukan aper biler malam tiber tak sampai pkl 4 pagi gua dah rase tak larat... pastu memandangkan selalunyer lebih kurang pkl 12 malam baru gua mula nak bekerja.. sudah tentunyer 4 jam sehari tak cukup bukan.... jadik gua pun atur strategi lebih serius utk memastikan yg gua tak balik dgn begaya.... gua igt waktu anja gua tido gua pun kena join sekali laa... itu macam laa... cthnyer kalo pkl 1 petang gua bejaya tidokan die.. gua igt nak join sekali laa daripada terus bejaga... cantek sedikit gua rase... menambahkan sedikit waktu tido....

jadik sekarnag kalo pun gua bgn 10 - 11 pagi.... walaupun gua titon pkl 8 pagi.. at least gua ade time nak ganti balik sblm malam utk mulakan shift baru... gua igt gua kasik try ini plan laa dulu... bukan senang kalo mase sudah tak cukup.. dulu gua selalu igt sbb gua senantiase free 24 jam sehari maka bebiler gua nak kasik settle bole settle... sekarang pas org rumah gua keja.. nampak nyer tidak lagik... ciss.... kena laa try strategi nih plak... hari nih laa experimen petama.. tgk laa dpt betahan ker tidak.. gua rase kalo masih lagik tak dpt nak adjust... gua buat bodo sajer laa... besedia utk pulang... kakakakakakkaka..... seperti biaser kalo bulan tak mau jatuh ke riba... besedia laa mengadap kemiskinan yg tidak ada batasnyer lagik... tapi seperti kata org duit bukan bole bawak ker mati... yer idok.....

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oi mat!
gila brit abis lagu! haha
aku tgh dload hot fuzzzz

6:15 AM  
Blogger kenit said...

btul bai.. forget spiderman... pirate ataupun transformer... HOT FUZZ is the best movie of the year... tak tipuuss...

6:30 PM  

Post a Comment

<< Home