25 June, 2007

kingpin....

sekali lagik seperti minggu minggu lepas.... kemalasan mula betapak dan menyemai benih benihnyer kat dalam diri gua nih.... gua rase bole tahan jugak laa lepak pada ujung minggu lepas menyebabkan gua rase betapa malasnyer utk mulakan aktiviti membuat keja sekarang nih.... yg menjadi masalahnyer sudah masuk 3 minggu gua cam gini.... gua igt nak buat post pasal hari lahir petama aaqilah pun tak jadik.... bayangkan laa sampai begituh malasnyer sekarang gua nih.... gua pun ttau.. mungkin kurang drive kot..... yg gua tatau camner nak dpt balik sebab mmg tak penah ader drive pun sebelum nih.... adusss....

aper pun .. ujung minggu lepas ader begituh byk aktiviti makan makan sampai gua pun terasa cam gemuk tetiber plak... hari sabtu ade makan makan.... malam sabtu ade makan makan... hari ahad pun ade makan makan.. aduii punyer laa byk makan makan... mungkin minggu nih... gua igt nak lepak lepak ajer laa plak... sebab byk sgt dah aktiviti di ujung minggu.. takde laa plak duduk kat umah ajer berehat rehat sekeluarga.... maklum laa org rumah kerja di siang hari.. jadik nak lepak malam pun tak dpt sbb die kena tidus dgn pantas.... jadik kena laa tunggu ujung minggu... mcm ujung minggu nih tak dpek laa sbb byk benoo aktivitinyer....

jadik mungkin minggu nih aku igt nak relax relax... yer laa sedar tak sedar dah nak masuk julai... ataupun gua punyer cut date utk submit progress repot nih... gua pun tatau biler gua nak get it movin.... chee lamak.... dalam tak sedar sebenanyer gua semakin meyimpang daripada tujuan sebena kat sini.. bemula ngan aktiviti gua yg jage anak setengah hari... pastuh biler malam gua carik keja plak... pastuh biler malam window shopping atau pun lebih tepat lagik window cyber shopping... pastuh kedian baru laa rse nak buat buat keja skit... heheheehhee.... semakin menyimpang semakin... tapi susah jugak merangkak kat jalan yg cukup nipis sebegini... kenaper...?

sbb jalan nipis dan rapuh sebeginih.. tak dapek betahan lama... secara terus terang gua rase sememangnyer nak berenti... tapi plan agak ketat skit... kena carik keja .. pastuh dpt duit byk... pastuh amik pinjaman utk jelaskan utang.. dan kemudian tahan ajer laa tinggal kat sini dlm 3 tahun lebih kurang... hehheheheh... walaupun plan nih sungguh byk loop holes nyer.. tapi so far gua rase mmg gua nih siulan pejalanan menanti kepulangan laa... saat ditunggu... kakakakakakakkaka.... senang kalo ade tanda tanda dan alamat alamat yg nak membantu.. tapi nampaknyer setakat nih... tanda tanda kemalasan ajer yg ader... aduiii... walaupun kekosongan dan takde citer tak dapek nak tolon.. seperti cuaca kat uk nih.... dah musim panas pun hari hari ujan.... ujan dlm panas laa kot... kakakakakakakkakka.....


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pergh...gile pemalas siut lu skang...dulu time2 dip/deg punyer ar rajin....kekekekek

gua rasa baik lu tgk/baca slam dunk....bole kasik semangat kot...takpon lu bole gak tgk One Tree Hill....kekekekek...ikut minat memasing....

6:18 PM  
Blogger Zan said...

dengar tu kenit... orang bergaji besar tu bersuara

5:45 AM  

Post a Comment

<< Home