20 June, 2007

sedar tak sedar...

sebenanyer takde byk nak ceriter... sbbnyer mmg takde byk nak cerite.. tapi besok jam 245 ptg.. cukup laa setahun aaqilah asfi izzah tepancul utk melihat dunia... hakikatnye ttp samer.... senantiasa ader hari baik dan juga hari tak baik.... tapi tak dpt nak komplen .. yg baik yg buruk itu laa anak sendiri.... susah senang membesarkan aaqilah pun bukan nyer nak dikira... semuanyer tanggungjawab.... datang sekali dlm package... tak dapek laa nak anak comel comel kalo tak larat nak menahan kerenahnyer...

tapi sebenanyer bess jadik budak kecik nih.. takde aper nak pike ... kepla pun tak senak.... kalo nak kire jadik org tua nih plak macam macam nak kena pike.... itu laa kite nih waktu tgh kecik sibuk sgt nak membesar.. pastu bile dan besa macam macam hal jadik.... bile time nak buat decision tuh rase sakit skits... tapi itu laa lumrah keidupan.... aper pun ini laa tahun petama utk tahun tahun yg mendatangkan utk aaqilah... gua senantiasa harap yg baik baik dan ceria ajer utk mase mendatang.... jgn cam gua nih... setiap hari mengungkit pekara lepas.. tak puas hati ngan diri sendiri... kekadang senang kalo gua nih lebih memaafkan diri sendiri....

gua rase cam patut buat post yg lebih dasyat.. tapi gua agak kepenatan.... maklum laa semalam tido 730.. aaqilah si manja bangun pastu mengamuk ngamuk dan hanyer tido balik jam 930.. pastuh gua pun join .. kena plak panggilan kecemasan dari mak die jam 1130 igtkan gua yg ade injeksi punyer temujanji.. pastu pegi begegas utk diinjek... pastu pegi betulkan masalah pc sorang budak kat lab.. pastu balik umah tunggu emak balik.. pastu gua pegi main bola... pastuh pastuh pastuh... sekarang nih jam 1:42 am... tinggal 13 jam.... gua rase gua pegi rehat laa dulu... watch this spot....

1 Comments:

Blogger Titi Wangsa said...

kalu itu macam, uncle titi dan cik nah dan adik khaleef mengucapkan happy birthday to kak aaqilah.

4:28 AM  

Post a Comment

<< Home