14 May, 2007

aper dah jadik... aper dah jadik...

nampaknyer 2-3 hari nih bole tahan jugak pelbagai aktiviti yg tejadik... ader ker menda tejadik? gua rase cam ade benda tejadik ajer... paling tidak pun ade berite dari malaysia bahwa member gua sudah mendapat cahaya mata yg petama... seperti biaser nampaknyer semakin lama semakin cepat alam kedewasaan mengejar kite.. nih yg susah nih... seperti ade kata sorang member gua kat sini.. org lain kawan die kat malaysia semuanyer dah beranak pinak dah die punyer lama kat sini... jadik macam tuh jugak laa rupenyer.. tapi takde laa yg beranak pinak sgt pun ... paling kurang semuanyer sudah ader satu atau dlm pejalanan nak ader satu tapi ade jugak yg blum dlm pejalanan nak ade satu... itu semua ikut pekiraan memasing aa... lama lama nanti kalo dah tulis dlm plan pasti ade laa jugak.... jgn risau risau....

gua plak tade laa sampai dpt anak.... sebaliknyer gua dpt tv baru ajer... hehehehhehehe.... bayangkan laa segala kesukaran takde tv minggu tuh sudah berakhir... bole tahan penat jugak rupenyer takde tv nih.. walaupun gua akui adernyer NBA playoff yg menyebabkan gua sibuk jugak sehari hari.... tapi itu tgh malam dari pkl 230 pagi sampai 530 pagi.. sebaliknyer time siang sengal jugak... bak kata super gua tadik.. mmg risau die tgk gua hari hari keja lepak umah ajer ... tapi nasib baik lepas tuh die sambung ckp bagus jugak die perati ade kemajuan ... kalo tidak susah idup gua nih... aper pun gua mmg selesa buat keja kat umah nih.. bukannyer hari hari gua main ... hair hari tetentu ajer gua main.. hari lain.. gua tak main pun... cumer minggu lepas takde tv mmg susah skit nak membantu buat keja....

gua pun tatau camner hubungan tuh boleh camtuh.... tapi ini laa gamba tv gua.... beratnyer waktu angkat 40KG... kekekkekeke... arganyer lebih kurang 500 inggit malaysia ajer.. yer gua tau murah jugak utk tiwi 28 inci sony wega.. jadik kalo ade sesaper minat tuh bole laa kasik tau... tapi ini semua bole buat kat overseas ajer sbb org putih nih takde keja... kalo gua satu setengah tahun pun buhsan nak mati korang bayangkan laa org yg mmg kejanyer duduk sini ajer... jadik kalo ade duit... dior kena laa beli benda baru.. hari hari shoppin ajer.... jadik sekarang sbb tv HD dah belambak.. diorg buang buang ajer tiwi camnih... jadik gua laa yg pegi kutip kat ebay.. tepaksae jugak betarung sekejap sblm menang... hehehehhe..... ini laa die tv baru aaqilah....

tgk laa betapa sukenyer aaqilah ngan tiwi baru die... itu yg mahal priceless tuh.. padhal gua rase anak gua tak kesah pun.. die tau ade benda die nak tepuk tepuk dan jilat jilat dan makan makan.... sakit mata anak gua nih tak dapat nak jadik surgeon nanti nih... pening kepla gua.. tapi sekarang kena perati lebih sbb tanak rosak plak yg ini.. kalo rosak jugak yg ini sengal kepla ooo nak pegi carik tiwi lagik.. duit dah abis dah nih... aper pun time kaseh kepada sahabat sahabat gua kat sini yg sudi utk membantu angkat ini tiwi.. takde laa jauh sgt lebih kurang setengah jam ajer pegi angkat.. bayangkan laa kalo nak posto benda alah nih.. abis oooo duit posto samer dgn duit beli tiwi nih..... hehheheheheheee......

aper pun ujung minggu tuh kitaorg ade sessi bakar membakar daging skit... abis satu org member member kiteorg bakar suruh angkat tiwi jugak.. hehehehhehe... bahya nih pengaruh rakan sebaya.. gua pun sedar tak sedar tebakar jugak .. tapi bukan mase tedekat nih laa.. kena tunggu tahun depan biler ade sen skit kot... paling kurang plan nih adalah utk pastikan gua ade tiwi biler kat malaysia nanti... takde laa gua menonong nak carik duit lagik.. biaser laa alang alang dah ader tiwi murah tunggu aper lagik.... aper pun sungguh meriah majlis bakar membakar daging yg belangsung.. tak pecaya jugak... semuanyer kena tunjuk gamba cam ginih.. jeng jeng jeng.. ini laa die rupenyer....

ader nampak begituh meriahnyer grill itu... kekekekkekeke... kalo korang perasan ade daging kambing biri-biri yg selain daging ayam itu.. ish ish ish yg itu ade laa yg paling special sekali... sini org makan kambing biri biri sbb susah jugak nak dpt daging lembu... nanti kalo ade sesape yg datang sini bole laa gua sediakan plak... ader berani.. meh laa sini... kakakakakakkkka.... aper pun itu laa yg tejadik sepanjang ujung minggu lepas.... ader org dapat anak .. tuh life changing tuh... gua plak takde laa begituh life changing.. sebaliknyer hanyer dpt tiwi dan makan bbq sajer.... tapi walaupun kecik... pekara pekara yg belaku... tetap jugak buat gua tersenyum ajer sambil tido mengadap tiwi baru gua hari petama gua dpt... hehehehehhehe.... kalo dpt anak lagik laa.... mungkin tidak utk mase ini ..... gua ade projek baru nak beli turntable jadik dj nih.... wakwkwkakwakak....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home