20 May, 2007

kampung ku sudah bejaya...

selalunyer biler nak time time sampai kepada kejayaan.. jadik typical diorg pun kasik recap segala penat lelah.. perit memerit.. jerih paung (ader ker nih).... pasuth kasik citer laa die punyer pahit getir dan benda benda yg sewaktu dgnnyer... gua menghadapi minggu yg agak mencaba sekali minggu nih... memula awal awal minggu lagik dpt emel menyatakan umah sewa tak abis baya... sebenanyer itu mmg plan gua utk tak abis baya.. sbb kalo abis baya abis sengkek laa ini minggu.. jadik buat bodo ajer laa.. tapi sbb tetiber gua rase pelik plak die punyer amaran mmg kasik gentar punyer ... bole suruh keluar umah... jadik gua tak dpt laa nak buat bodo lagik....

masalah jugak biler uwang yg ader sudah abis angkat tiwi dan benda benda yg sewaktu dgnnyer.. hehehhhehe.. tak bole laa nak citer aper benda yg sewaktu dgnnyer.. nanti biler gua takde benda nak citer ... nanti gua citer... pastuh paling senang skali nak dpt duit gua rase mintak kat super gua ajer... yg sememangnyer betul plak tuh... punyer laa tekejut gua... gua melawak ajer gua igt.. tapi last last gua plak yg lawak.. die gelak ajer mase gua tanyer... dgn kata kata yg penuh konfiden die terus keluar wallet die.. cumer masalahnyer jumlah tak cukup jadik die terus bawak gua pegi atm time tuh jugak... kat bawah umah gua laa tuh.. pastuh die kasik gua itu duit sambil ckp kat gua.. kalo ade masalah kecik kecik camnih.. jgn segan silu utk tanyer kat die.. die tanak pekara kecik kecik cam nih effect keja keja gua yg bagus.... uihhh....

tekejut gua... satu kali tekejut pasal die tak kesah utk gua jumpa die pasal hal hal cam nih.... pastuh lagik tekejut biler die ckp gua buat keja yg bagus.. ish ish ish.... tapi sebenanyer tadehal pun... gua mmg plan itu hari utk delay baya pasal ada rombongan dari malaysia nak sampai.. jadik sajer ajer save duit pastuh igt bole pakai itu jam... tapi tetiber tiwi plak rosak itu hari.. pastuh alang alang sudah pakai... hehehehhehe.. menyeluk pekasam aa jadiknyer... aper pun selepas selesai masalah itu.. gua pun begerak ker agenda kedua dlm minggu nih...

korang ade igt ker gua citer gua itu hari tgh keja utk publication petama gua... akhirnyer (cheee nih sudah masuk cam citer citer melayu nih)... setelah bepenat lelah.. jeng jeng jeng berhempas pulas... ok laa korang tau laa cam ner kan.. tapi lepas 1 tahun baru laa akhirnye siap... tgk laa betapa slownyer super gua bekerja... punyer laa sibuk die nak kasik settle bahagian die pun dkt 12 bulan... aper pun tak keluar lagik.. tapi kalo korang nak kasik feel aperbenda klik laa http://uncomp.uwe.ac.uk/uc2007/agenda.html .... pastuh turun sampai bawah page pastuh kasik check skit saper..... hehheheheh.... cam teaser laa dulu nih... aper pun nanti kalo sudah keluar sebena benanyer gua kasik terus bubuh link utk semua semua dwload.. bukan aper kasik naik ranking org dwload itu paper ajer... nampak bagus laa skit kirenyer..... hehehehhehehee.....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

whoaa....tahniah mat...kuar jugak akhirnye...walau pon gua tak paham mender yg lu tulis tuh, tapi gua macam dapat bayangkan susahnyer...kekekekek

lepas ni bole ar tulis skrip utk buat movie...heheheh

7:05 PM  

Post a Comment

<< Home