10 May, 2007

kelmarin.. terigt peristiwa biru II

beriter tak best.. kat umah nih masih lagik takde tv.. adehhh... beriter yg lagik tak baik semalam ade satu tv 350 ringgit sony wega 28" gua lambat sgt nak sekau dah kena kebas... adusss... nampaknyer mmg agak buhsan jugak takde tv inih.. tapi biler takde tv nih laa bole menjadi ukuran bahwa sesungguhnyer.. dalam mase satu hari sungguh banyak mase diabiskan utk menonton benda-benda yg tak berpaedah padahal mase tuh bole digunakan utk aktiviti yg lebih bagus... kekekekkekekeke.... sungguh tak bemakne rupernyer gua mengabiskan mase sehari hari gua....

semalam plak.. ditgh kesangapan takde tv nih... gua pun mengambil kesempatan utk melakukan aktiviti yg menyihatkan badan... mula dari pkl 11.30 pegi memukul bola golf di driving range (utk petama kalinyer di uk nih).. pastuh pegi main bola dari pkl 4 - 630.. kemudian plak pegi membolos keranjang dari pkl 8 - 10 malam... dan kemudiannyer lagik layan nba playoffs dari pkl 230 - 600 pagi... wakakkakkkawkakawka... hasilnyer hari nih rase cam hangover plak... atau dlm bahsa indonnyer di-atas norma.... gua pun tatau rupenyer kalo byk sgt besukan bole hangover jugak.. igtkan org minum ajer bole hangover.....

aper pun disebabkan tv mura dan baik sudah kena sekau.. hari nih gua ngan org rumah membuat plan baru utk memastikan aperbile tibe minggu depan... kitaorg akan idup ber-tv... gua pun meluaskan pencarian tv ke kawasan kawasan yg makan mase sejam nak angkat tv.. hasilnyer ade byk jugak tv dan insyaallah minggu depan bole dpt tv kalo kena dgn harganyer.. wawakawkawkkawkawwa... org rumah gua lagik laa tak pepsal dah besemangat siap suruh adik ipar gua bawak ps2 lagik... ish ish ish... dah laa tvnyer takde lagik... dah siap plan nak bemain game.. nampaknyer org rumah gua yg sedia relax akan menjadi lebih relax.. best btul laa idup sebegituh bebanding gua nih..... jeles seperti biaser ..

tapi aper pun hari nih gua rase mmg susah nak mula buat keja.. kepla tidak tune disebabkan aktiviti kesukanan yg berlebihan.... tapi nak buat camner... seronot... jadik biar laa hangover sedikit... lama lama (lebih kurang 6-7 jam dah nih) lepak dan dicampur perasaan besalah tak buat aper pun satu hari semalam... gua pasti akan mula membuat keja jugak sebelum bemulanyer besok....5 jam lagik nih.... hehehehhee... itu laa susah kalo takde tv.. kepla sengal dan tak cergas jadiknyer..... hehehheheehhehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home