06 May, 2007

mutual feeling....



kekadang pelik plak camner biler kite selalu tgk citer.. sedar tak sedar kite jadik mcm citer plak.. kekkekekekke... minggu nih sbb gua dah buhsan tunggu org nak reserved court indoor tak dpt dpt gua pun igt hentam ajer main kat maner maner pun janji dpt main... memandangkan mmg ade member turun main kat court di kawasan sekolah.. gua igt sudah tiber laa time gua check it out.. dan hasilnyer sekarang tak pepsal gua ade river court gua sendiri cam lucas dlm one tree hill.... wakwakwakawkkkkawkaka... cumer bezanyer court nih kat sekolah rendah.. pastuh takde laa river pun sebenanyer... walaupun court tar.. tapi ade 3 court pastuh pike pike daripada punyer laa susah nak abiskan mase tunggu org nak pegi dptkan indoor court.. entam ajer laa main.. lagipun free... kekkekekekkeke.....

jadik dpt laa gua mula cergas.. hehehehhee... cumer dlm aper aper hal pun agak susah jugak nak sukati bapak turun main ball... satunyer tempat nih kat kawasan perumahan.. pastuh budak budak mat saleh nih bukannyer bagus sgt pun.. yer laa bayangkan laa kalo kat malaysia kite nampak anak org indon nak dtg main kat tempat kite pun musti kite rase cam nak pukul.. dlm kes ini gua plak laa jadik budak indon tuh.... jadik gua rase kena limitkan kepada peak hours jugak laa.. pastuh tak dapek laa nak pegi sorg diri... kang susah plak jadiknyer... tuh laa kan.. dah dekat 2 tahun kat sini pun masih tak rase free.. camtuh laa menjadi minoriti nih... biar kat maner pun gua rase mmg penuh ngan remaja remaja bermasalah laa.. baik di klcc maupun di kampung kampung.. hehehhehehehhe....

hari nih hari buruh... jadik cuti lagik.. disebabkan cuti gua abiskan mase satu hari semalam takde keja tgk citer.... sbb selalunyer gua rajin buat keja sbb besok ade mesyuarat bekumpulan... tapi sbb besok cuti jadik gua rase cam hari ahad gua convert jadik sabtu.. pastuh hari isnin gua convert jadi ahad.. hehehehhee.... tapi sedar tak sedar hari nih pun takde buat aper sgt... gua rase mood nak buat keja ilang pasal tv sebelah gua nih gelap ajer laa plak... ini semua sebab anak betuah gua rajin isap isap remote.. jadik sampai rosak.. pastuh besok cuti laa plak.. kena tunggu selasa baru dpt remote baru... tak sangka umah gua bole senyap dari hari jumaat sampai laa ker hari selasa... tak penah penah dibuat nih.... rupe rupenyer sbb dah biaser buat keja rehat tgk tv... buat keja rehat tgk tv.. biler takde tv rase sengal laa plak.... bagai aur dgn tebing rupenyer... kekekekkeke...

sebagai alternatifnyer tgk laa tv online... tapi itu pun sbb ade nba playoffs... kalo nak tgk bola maleh plak sbb nanti kena bukak espn asia.. kalo bukak espn asia terigt plak astro.. kakakakka.. tak rase oversea aaa plak.. itu hari tgk semi final champions league kat espn asia mmg terasa seperti menonton astro di malaysia... kakakakakkaakkaka.... seperti minum mamak dekelilingi student itm ajer gayanyer...... jadik tgk nba playoff tuh channel abc atau tnt... masih rase oversea laa kirenyer.... tapi walau aper pun.. cuti tak cuti hari belalu rase samer ajer... mungkin gua kena kasik tuka skit aa rutin harian nih... tapi nak tuka plak rase cam dah sebati... pastuh dgn rutin sebegini terasa hari belalu begituh pantas... celik tak pejam pejam dah jumaat... minggu nih lagik laa agaknyer.. mula mula dah selasa... aduiii.... cepat cepat nih ade jugak buruknyer.. mase bukan bole diganti balik.... lagik cepat lagi cepat nak balik.. tapi cepat sgt kang tak sempat plak siap.. haru biru.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home