29 March, 2007

the world greatest hand model....

pelik tapi ajaib juger... sejak dua menjak nih gua selalu berangan gua kena panggil balik malaysia tanpa sebab... gua selalu citer kat org rumah gua.. tapi org rumah gua selalu menidakkan benda tuh... org rumah gua selalu ckp tak lojik dan macam bodoh ajer angan angan gua... secara terus terangnyer mmg gua rase cam tak lojik.. tapi gua selalu pecaya bahwa aper aper kat dunia nih mmg bole jadik.. lebih lebih lagik kalo kite pecaya dgn sepenuh hati.. seperti pepatah org putih.. kalo kite endah satu satu menda tuh .. kite pecaya sebena-benanyer maka satu hari nanti mungkin itu peluang akan sampai.... kite kena saboo ajer...

sebenanyer bole tahan bodo jugak org putih nih.. kekekeekke... ntah haper haper ntah pepatah die... (kalo korang translate dlm bahsa omputih lagik best gua rase)... tetiber satu hari ... iaitu hari nih gua dpt satu emel makluman dari salah sorang student kat sini tgh buat phd pastuh kena panggil balik oleh fakulti die.. tapi die kena panggil balik pasal ade silih paham between universiti dgn progress die.. kire ade sebab laa.. tak mcm yg gua impikan... kalo balik besebab cam gituh maknenyer tak telepas lagik dari kontrak... jadik setengah ajer....

sebenanyer melihat situasi gua mmg senang senang nak carik gadoo ngan universiti.... apertah lagik gua kat sini buat benda yg tak sepatutnyer gua buat.. tapi aksi aksi sebegituh seperti yg gua citer takkan menyebabkan gua telepas.. jadik tak bagus aaaa.... jadik walau aper pun ... mendengar beriter bahwa kena panggil balik nih bole menjadi nyata maka gua rase itu bole dijadikan asas kepercayaan bahawa benda yg gua hajati bole menjadi kenyataan nampaknyer.... kalo ade org bole kena suruh balik... aper sgt laa org kena suruh balik tak bersebab... lebih kurang satu langkah kedepan ajer... hehehe

gua rase brader yg kena balik tuh musti tgh sedih... die tulis yg die akan fight lepas balik utk datang balik kasik settle... gua tepike plak kalo gua yg kena... gua rase mau gua melonjak kegumbiraan... bayangkan laa.. gua turun bawah ngan anja.. bukak peti surat.. ade surat cop universiti.. koyak sampul baca surat die tulis "lu kena balik mat.. kitaorg tak cukup duit aa.. nanti balik kite citer..." puhhh.... dpt terus gua naik atas ... pastu pegi sewa keta 3-4 hari.. memula angkat keta sewa... pegi beli tiket.. lepas tuh bejalan ngan keta tuh abiskan duit utk beli semua menda yg gua nak beli yg takde kat malaysia... gua gerenti kalo tiket gua sebulan lagik ker.. gua hari hari sengih ajer... gua akan sepasrah dan lebih pasrah lagik dari citer pasrah...kakakakakakaka.... gua rase cam gua nak tunggu posmen aa besok.....

1 Comments:

Blogger Zan said...

kenit, kembali lah ke pangkal jalan. Jgn kau asyik pikirkan pangkal batangmu yang dah semakin menguncup kesejukan di sana.

10:31 AM  

Post a Comment

<< Home