25 April, 2007

the future is fat....

sebelum gua seperti biaser citer betapa tak seronotnyer gua dgn kehidupan gua sekarang nih.. gua rase lagik elok gua abiskan citer gua itu hari... gua cite pasal anak gua pegi potong antenna kat telinga die tapi gamba hanyer laa bole keluar 48 jam selepas selesai operation.. sbb sblm tuh tak bole kasik bukak laa itu plaster.. nanti kembung maa... jadik tanpa menlengahkan mase lagik.. ini laa die gambo before and after....




itu laa gamba detail yg dicapture.. satu mase sebelum keluar umah lagik.... pastuh gamba yg satu lagik adelah sebaik sahaja dah bole tanggalkan plaster.. tgk laa gam kat plaster pun ader lagik.. kekekkekeke.... masih lagik ade bekas jahit dekat antenna yg super besa sekali tuh.... sebenanyer gua takde pun nak buang yg part tuh.. tapi sbb benda tuh menghalang telinga anja gua nih jadik kena buang laa.. bayangkan laa dah laa nanti pakai tudung.. tak dgr nanti aper org ckp... pastuh bayangkan jugak laa betapa susah nyer nak korek telinga die... jadik pike dan pike abis laa semuanyer ditebas doktor tuh... ish ish... macam maner plak perasaan aaqilah selepas operation.. jeng jeng jeng...


iyer anja sungguh gumbira... takde aa sebenanyer anak gua mmg setiap mase pun gumbira sekarang nih... bebeza sungguh dgn mak ayah die.. gua rase ini semua ade kena mengena sbb die takde aper pike lagik kot.. pike pasal suka ati ajer... mcm mak die plak sebok pike pasal aper nak jadik.. biler nak mulakan kerjaya.. ayah die plak hari hari menyumpah dan beharap dipanggil balik secepat yg mungkin... tapi takde ape yg pelik.. mase kecik mmg senang ati bepanjangan utk susah ati biler time dah besa nanti kot.....

seperti biaser bahagian kedua post akan masuk citer betapa tak senang nyer idup gua kat sini.. sekarang nih gua ade satu benda baru plak.. kalo dulu biler super gua kasik message punyer laa gua gumbira sbb super gua memberikan perhatian dgn kerja kerja gua.. tapi setahun selepas itu (sekarang nih laa) setiap kali nampak ajer message dari die punyer laa menyumpah nyumpah... itu hari gua install skype utk memudahkan komunikasi.. pastu sebab asik dpt message dari super gua sekarang gua begituh malas nak login.. kakakkakakaka.... tapi gua rase super gua pun cam dah merasakan betapa tak gemornyer gua dgn keadaan tuh kot.. bole kata tak byk message yg gua terima.. tapi die pun rase tak byk message yg die terima dari gua sekarang nih....

hakikatnyer saat saat genting akan menjelang tiber.. saat saat dimaner gua akan ditentukan utk terus maju mendapat phd atau dihantar balik dgn master ajer.. dlm keadaan gua malas dan buat bodo dgn keja gua.. sudah mula merangkak skit skit rase kerisauan ... bukan aper, mmg betul gua nak balik tapi takde laa sampai kena tendang balik.. itu sudah to the extreme tuh.. gua bukan nak masuk x-games kengkawan.. kalo gua nak masuk x-games lain laa citernyer... jadik nak tanak gua kena jugak laa push skit diri sendiri... nampaknyer surat yg gua tunggu tunggu takkan tiber laa.... aper laa nasib gua nih... kalo tak sampai kang mampus plak... maka dgn berat hati kena laa usaha jugak utk bejaya.... nampaknyer dlm idup nih tak abis abis kena pakse buat benda walaupun kite tak suker.... itu laa idup kot.... mujur laa anak gua kecik lagi utk tau betapa tak bestnyer idup nih... personal wise laa.. tapi overall nyer.. bole kata gua gumbira punyai semua ini.... tak pecaya tanyer no.1 dan no.2.... hehehehehhe two of my girls laa tuh...

2 Comments:

Blogger Zan said...

Perghhh... comel giler lah.... bila nak balik?

8:42 AM  
Blogger kenit said...

relak ajer.. takde duit kena tunggu raya aaa plak

5:26 PM  

Post a Comment

<< Home