12 April, 2007

all to familiar...



semalam gua turun bemain bola setelah dekat 3 minggu tak turun.. rase pelik plak sbb dlm 3 minggu nih sebenanyer gua duduk umah menjaga anak yg tecinta sebab org rumah gua keluar mencari rezeki... tapi sbb minggu lepas org rumah gua dah abis dah bekerja (nama die pun keja sementara).. jadik minggu nih gua igt gua turun laa kembali.. rase badan dah semacam gemuk laa plak.. lagik lagik sekarang nih bole tahan sungguh kepanasannyer.. sebenanyer dah dekat 2-3 minggu jugak cuaca cantek sebegini.... tak dapak gua nak bayangkan berapa panasnyer musim panas nih nanti... cam tahun lepas cuaca panas die saling tak tumpah cam berada di malaysia... tak pecaya tanyer laa mak mertua gua yg kepanasan kat overseas nih....

kpd sape yg tak penah jumpa mak mertua gua musti tak paham aper gua ckp... mak mertua gua nih kurus seperti org rumah gua dan seperti biaser org org kurus nih sungguh mudah merasa kesejukan.. dicampur ngan faktor usia jadik kalo pegi tempat sejuk nih.. kekadang biler org lain tak sejuk.. org org camnih kesejukan.. tgk ajer laa org rumah gua yg sungguh mudah sekali kesejukan.. sungguh pelik kenapa anja aaqilah begituh gangsta sekali tak merasa sejuk walaupun sampai takat gua pun dah sejuk.. mungkin biler mengandung dan beranak kat sini.. kulit die dah bubuh climafit (kalo nike) atau climawarm (kalo adidas) jadik badan senantiasa berada di suhu bilik.. kakkakakakaakka.. sejauh mane kebenarannyer gua pun tatau.. gua mungkin auuta ajer nih...

mmg rase cam semangat lebih main bola.. apertah lagik hari isnin bole plak jumpa satu set pakaian argentina... ngan jersey ngan seluar sekali bapak murah jadik terus angkut jadik terus rase gian utk begaya di padang... maka main laa bola sampai pkl 7 malam.... lepas tuh tgk bola plak dkt bilik bebudak.. pastuh bole plak tgk cite cite di malaysia (malas nak enclose aper cite yg ditgk tuh sbb agak menjejaskan imej kecool-an gua) tapi gua layan ajer.. pastuh bole plak makan-makan .. pastu bole main game... kekekekke... net gain-nyer pkl satu pagi baru laa gua pulang ker rumah.... kalo korang nak tau ini laa paling lama gua stay melepak kat uk nih... nampaknyer gua dah buat hampir semua benda dah....

itu hari gua masuk pub utk petama kalinyer utk aktiviti social pelajar di dlm kumpulan gua... walaupun gua tak paham kenaper diorg buat muka pelik gua tak order minum... sbb gua malas nak explain gua ckp gua tak minum ajer... itu pun gua rase diorg paham gua tak minum sbb gua tak minum -- sober aa bukannyer gua tak minum sbb minum nih haram... tapi tak kesah laa.. pelik jugak diorg nih.. takde laa tau sgt pasal muslim pun tapi bole sesedap ajer tuduh org jahat..... tapi itu citer lain hari.. pastuh semalam plak gua dah pegi lepak bilik bebudak.. pastuh dah lepak sampai pepagi... itu hari dah pegi umah member gua di basingstoke plak... jadik bile gua pike pike balik ini semua cam farewell tour plak... cumer masalahnyer... biler plak laa surat nak suruh panggil balik nih nak sampai.. ceeeet....

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jon...mesti ko layan citer "Sembilu Kasih" kan???
kakakak...rilek..usah gentar...ramai gak fan citer nih tapi tk nak mengaku...kakakakak

12:11 AM  
Blogger kenit said...

tak sampai sembilu kasih... kalo sampai itu jadik barang terpanas tuh.. lebih panas dari poron...

5:50 PM  

Post a Comment

<< Home